Ja, mij is het prima. Ik zal zo even kijken hoelaat en waar ik moet overstappen en of ik op tijd kan komen Edit: Ik moet twee keer overstappen en ik zou om 14:07 aankomen. Dus dat is ook een beetje op het nippertje..Voor mij geld dus hetzelfde, als ik te laat ben. You know why
Ik hoop ook geen sneeuw Even een vraagje eigenlijk, vriendin van school die heeft niemand om mee naar HP te gaan nu gaat ze kijken of haar oom zondag mee wil maar ik heb gezegd dat ze wel met ons mee mag als ze dat wil. Ze zegt ja eigenlijk wil ik niet tussen jullie clubje inkomen, maar ze mag toch wel mee he als haar oom niet mee wil??
Nee als er sneeuw komt gaan we allemaal niet denk ik zo
Nou ja ik d8 al dat jullie er gene problemen mee zouden hebben, zal het tegen haar zeggen!!
marsyl
Geplaatst: 22-11-10 22:18
Yonker schreef:
Vanuit waar kom jij Marieke?? Ik kom ook om 14.07 aan namelijk
Vanuit Eindhoven
Misschien is het wel handig als we gsm-nummers uitwisselen? Of althans, ik wil de mijne wel achterlaten bij iemand. Dan kan ik namelijk eventueel bellen als er iets mis gaat. Ik ben immers in m'n eentje
Is misschien wel handig ja! Ik wil mijn nummer ook wel geven maar liever wel via PB . Heb nog wel het nummer van o.a. Marlies geloof ik, als dat niet veranderd is, haha
Dan heb jij dezelfde trein als mij Misschien dat we kunnen meetten in de trein.. De trein van Eindhoven komt namelijk door Den Bosch waar ik instap. Ik pb je mijn nummer ff
Kaartje online gekocht voor trein en treintijden nog ff uitprinten.
Ik ben er rond 13.58. Het was toch kwart over 2 onder bord?
Leuk dat je toch meekan . Misschien kunnen we samen reizen? Ik was eigenlijk van plan om een trein later te nemen want ik heb het niet zo op overstappen (ben niet zo goed met het ov ), maar volgens mij gaat dat bij jou beter, haha!