rockwitch schreef:hahaha ben je een beetje flexibel?mijn gedachten zijn: rekt het niet, scheurt het wel dus ja, redelijk flexibel nee grapje, ik ben best lenig, telt dat ook?
rockwitch schreef:Ja dan maak je wel kans om te winnen hahaha ik ben echt een hark.Hahahahahahahaha! deal, dat gaan we doen
We kunnen hier ook indoor verstoppertje doen. En ik ben dan wel twister scheidsrechter... Mijn talenten liggen elders!Ik heb ook nog wat wand decoraties nodig dus ik dacht als ik nou wat van die doeken haal bij de xenos en wat vingerverf helpen jullie me dan?
Weet iemand btw hoe ik mijn scherm kleiner zet? Mijn konijn liep over mijn laptop en nu heb ik van die koeienletters.
Tjaldur schreef:Weet iemand btw hoe ik mijn scherm kleiner zet? Mijn konijn liep over mijn laptop en nu heb ik van die koeienletters.hahahahaha!konijn is grappig
Tjaldur schreef:dieketje schreef:jha twister in de korte rokjes bij de hockeyclub dan krijgen we fans Of niet! alles op de tocht haha... niet verstandig ik word liever op een andere manier versierd.
Sannanasje schreef:ctrl indrukken en dan tegelijk scrollenDat doet ie niet! Of ik weet de precieze definitie van 'scrollen' niet.
Jaaa lakens vol vingerverven, brings back childhood memories. Ik heb ooit mijn handen en armen zwart geverfd met vingerverf, mijn mams was erg blij dat ze me gewoon onder de douche kon zetten.
Tjaldur schreef:Sannanasje schreef:ctrl indrukken en dan tegelijk scrollenDat doet ie niet! Of ik weet de precieze definitie van 'scrollen' niet.hier ook niet hihi
ik ben ook tegen de korte rokjes en flexibiliteit gecombineerd, heb ik niet zo'n goeie ervaringen mee, eindigde in 'onderbroeken'lol, hè rockwitch?
rockwitch schreef:Jaaa lakens vol vingerverven, brings back childhood memories. Ik heb ooit mijn handen en armen zwart geverfd met vingerverf, mijn mams was erg blij dat ze me gewoon onder de douche kon zetten.jaa! Een eigen dekbed creeren!
EngeltjeS schreef:rockwitch schreef:Jaaa lakens vol vingerverven, brings back childhood memories. Ik heb ooit mijn handen en armen zwart geverfd met vingerverf, mijn mams was erg blij dat ze me gewoon onder de douche kon zetten.jaa! Een eigen dekbed creeren! Voor je favoriete boer!