[Besloten] Fotografen gaan op Buitenrit!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Re: [Besloten] Fotografen gaan op Buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:21

Nee ik wil wel op warmbloeden :P

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:54

Op Shires, dooop. Dat wil ik :oo

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:58

En hier ergens kan je ook op ijslanders..
Maar shires is wel cool :D

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:02

IJslanders vind ik helemaal niks. O:)

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:06

Nicoletje92 schreef:
Nee ik wil wel op warmbloeden :P

:j Me too.

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:29

Joscaa schreef:

ooooh dat lijkt mij ook wel wat :oo !! daarvoor ga ik van te voren gewoon lessen nemen als we dat gaan doen :j

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:31

Dan heb ik geen lichaam meer over als we daarop 2 uur gaan rijden _O- acuut-chronische-o-benen-syndroom

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:34

Zit je helemaal in spagaat, haha. Ik kom daar nooit zonder voetje op. :=

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:51

ik meld me, wil graag mee :)
teminste als het te doen is en niet al te duur :o

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 18:11

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 18:35

Die Shires hoeft van mij ook niet echt :+ zijn wel erg groot voor zo'n klein meisje als ik :') en ik hou mijn eigen kleine koudbloed buiten niet eens, laat staan zo'n grote _O-

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 19:21

Joscaa schreef:

IK NIET :') Ik vind een paard van 1.65 al niet prettig :')

Ik wil ook wel graag mee, haha. Het liefst niet helemaal aan de kust :o Want dan wordt het treinkaartje pokkeduur.
Veluwe ergens is wel haalbaar! :)

Ennn ik wil dan ook wel een makkelijk paard, die je vanuit galop makkelijk terug kan krijgen in verband met mijn galoptrauma (echt stom, straks houd ik de hele boel op ofzo :o).

En verder had ik niets zoveel meer te melden geloof ik :+

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 19:25

Misschien lijstje maken met pony - paard en strand - bos - vlakte ofzo?

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 19:46

Mocht er zo'n quad komen als wat er in dat linkje stond, die kan je alleen huren met rijbewijs B. Aangezien ik geen rijbewijs heb..... :P

Of iemand moet hem even ophalen met een rijbewijs, dan kan ik er verder wel op rijden, no problemo.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:03

Ik heb wel een scooterrijbewijs. Maar daar kom je vast niet ver mee _O-

Trouwens, de dagen in de herfstvakantie dat k niet kan:
- Maandag
- Zaterdag
- Zondag

:P
Als we zo snel mogelijk een datum af kunnen spreken, dan kan ik meteen even vrij vragen @ de AH. :j Dat moet uiterlijk 2 weken van te voren en hoe verder van te voren je het doet, hoe minder moeilijk ze erover doen :P

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:26

Omdat ik me toch verveelde :') Als iedereen dit invult dan is het allemaal een beetje overzichtelijker en dan is het makkelijker afspraken maken :)

Citaat:
Te eigen paard
Yvonne - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Carma? - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Mariska (11A) (mits op de Drunense Duinen) - Pony/Paard NVT - Drunense Duinen - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Mariska (Zoetje, mits op de Drunense Duinen) - Pony/Paard NVT - Drunense Duinen - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?

Te huurpaard
Lisa - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Renee - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Josca (mits niet te ver) - Pony/Paard? - Niet te ver van Hoorn - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Wendy - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Nicole - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Laurie - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Zwenneke - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Odette - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Lauke - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Jorinda - Pony - Het liefste zoveel mogelijk centraal - Niet op maandag, zaterdag of zondag - Bomproof paard, wat makkelijk terug te rijden is vanuit de galop.
Carma? - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
(Mariska 11A, als het niet op de Drunense Duinen is)
(Mariska Zoetje, als het niet op de Drunense Duinen is)

Te fiets/quad/oid
Nadine - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Mark - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Ivonka - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Carlijn (mits in de buurt van Alphen a/d Rijn) - Pony/Paard NVT - In de buurt van Alphen a/d Rijn - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Laatst bijgewerkt door Jorinda op 10-09-10 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:27

haha Jorinda werk jij ook bij de AH :D me to :') daarom voor mij ook graag snel de datum :o

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:27

Oh en even dik- en schuingedrukt maken, je tekst, als je het hebt ingevuld, dan is het nóg overzichtelijker :')

Of ben ik nu te veeleisend? :))

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:28

OH en 'welke dagen kan je niet' heb ik alleen de herfstvakantie gerekend, omdat jullie het dan willen doen :))

@ Carma: Ja :D Achter de kassa, haha. Jij ook?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:29

Oh Carma, wist niet of jij met je eigen paard ging? :P

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:30

Zo ik heb het topic even volgespamd :')

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:32

haal mij er maar uit hoor.. :P ik ga en kan niet mee.. :) ivm geen geld .. het opkopen van cameranu en ik naar de honden meeting ga als dat doorgaat.. :P

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:33

Nee hoor, mooi overzichtelijk lijstje :D ik moet wel een huurpaard, heb geen trailer en mijn paardjes zijn beetje moeilijke gevallen :')

nee geen Kassa :oo zo af en toe plannen ze me daar in, maar ik heb een hekel aan de kassa O:) :') Lekker op houdbaar, tis wel geen droombaan, maar wel onwijs gezellig :D

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:36

wanneer is het eigenlijk herfstvakantie? :')

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:41

Jorinda__ schreef:
Omdat ik me toch verveelde :') Als iedereen dit invult dan is het allemaal een beetje overzichtelijker en dan is het makkelijker afspraken maken :)

Citaat:
Te eigen paard
Yvonne - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Carma? - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Mariska (11A) (mits op de Drunense Duinen) - Pony/Paard NVT - Drunense Duinen - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Mariska (Zoetje, mits op de Drunense Duinen) - Pony/Paard NVT - Drunense Duinen - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?

Te huurpaard
Lisa - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Renee - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Josca (mits niet te ver) - Pony/Paard? - Niet te ver van Hoorn - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Wendy - Paard- Strand/Bos/Vlakte ('t liefst Veluw ivm de centrale gelegenheid) - Maakt niet uit, moet het wel op tijd weten als het door de week is ! - Nope.
Nicole - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Laurie - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Zwenneke - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Odette - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Lauke - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Jorinda - Pony - Het liefste zoveel mogelijk centraal - Niet op maandag, zaterdag of zondag - Bomproof paard, wat makkelijk terug te rijden is vanuit de galop.
Carma? - Pony/Paard? - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
(Mariska 11A, als het niet op de Drunense Duinen is)
(Mariska Zoetje, als het niet op de Drunense Duinen is)

Te fiets/quad/oid
Nadine - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Mark - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Ivonka - Pony/Paard NVT - Strand/Bos/Vlakte (desnoods specifieke plaats) - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?
Carlijn (mits in de buurt van Alphen a/d Rijn) - Pony/Paard NVT - In de buurt van Alphen a/d Rijn - Welke dagen kan je niet? - Speciale wensen?