k hoop amersfoort... tenminste een rede om weg te gaan....weet niet of mijn ouders namelihjkzo vrij zijn xD....alhoewel k 17 ben ...iemand tips om te zorgen dat ik mee mag vn mn ouders....vaak zijn ze oke..zeggen ze ook oke..maar soms....
ik ben single en sinds mijn ouders zijn gescheiden hebben ook mijn zogenaamde vrienden en vriendinnen me laten vallen geen idee waarom kan er helaas weinig aan doen
ik ben niet single. Heb niet veel vrienden, maar wel een paar hele goede. Daar hecht ik meer waarde aan dan een hele grote vriendengroep die je allemaal vaag kent.
Omdat ik wel een heel druk leven heb, zal ik toegeven dat ik niet altijd evenveel tijd voor iedereen kan vrijmaken. Maar ik probeer wel mijn best ervoor te doen, een echte vriend begrijpt dat en houdt daar rekening mee. Ik vind het wel heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, wie weet wat daar weer uit kan ontstaan, want voor nieuwe vriendschappen sta ik altijd open.
ik ben single en vriendin loos. helaas... zou zo graag een maatje willlen hebben waar je lief en leed mee kan delen. gewoon een beste-vriendin die je kunt vertrouwen en waar je lol mee kunt hebben.
...nja ik heb net toch aan mn ouders gevraagd...want hun dochter met vreemden...ze zullen nadenken dus Lolacabana..denk dat als k mag..dt t wel goed is als je langskomt
Ik ben niet singel, en ook niet geheel vriendin-loos want ik heb 1 echte goede vriendin. Met haar deel ik alles maar we zitten soms teveel op elkaars lip. We wonen samen op kamers en gaan naar dezelfde school/dezelfde klas. Ik zou graag mijn dingen met een ander willen delen. Een vriendin extra kan niet verkeerd zijn =) Ik hou enorm van gezelschap, ben echt niet graag alleen, kan heel veel praten/lachen en lol maken maar ben soms ook heel serieus met school bezig. Op momenten als deze mis ik echt aanspraak (lees: ben nu dus alleen).
rayoow
Geplaatst: 17-09-10 19:25
is 6 nov al zeker?? xD kan k t aan mn ouders vertellen
...We kunnen idd eerst gewoon ergens drinken en dan kijken wat we gaan doen..... Kwa geld...heb ik eigenlijk niks...dus bios of iets word iedergeval niks voor mij
Aangezien niemand in de vorige reacties heeft aangegeven niet te kunnen, ook niet nadat die datum als datum geprikt is.
Kunnen we er denk ik wel van uit gaan dat 6 november zeker is.
Omdat ik zelfs niet uit amersfoort of utrecht kom, is het lastig iets te vinden wat je kunt gaan doen met een groep meiden. Ik had de dierentuin vanzelfsprekend in amersfoort, maar dat is toch 18 euro per persoon, en dus best prijzig aangezien de reiskosten er ook zijn.
En in utrecht had ik de domtoren gevonden, die je kunt beklimmen en bekijken. Dat is 8 euro volgens mij per persoon. Voor de rest kan ik zo nog niks vinden. Ja allemaal zwembaden, maar dat lijkt me nu ook niet echt iets dat je met mensen gaat doen die je helemaal niet kent.
zijn wel mega veel trappen....met school haakte ik op een duur af vanwege blessure dus heb ook niet niet alles daar gezien
Mila87
Geplaatst: 17-09-10 19:38
6 novemer staat vast? Ja ik kan dan =) Ik houd die datum gewoon vrij. We gaan dus meeten in...?
Mirrrriii
Geplaatst: 17-09-10 19:42
Nouja zoals ik eerder zei, misschien handig het over te nemen. Een lijstje met mensen die eens zijn.
6 november Utrecht Drankje en Domtoren. Mirrrriii
6 november Amersfoort.
Eigen inbreng is natuurlijk altijd nog mogelijk! Wil iedereen wel zo snel mogelijk reageren omdat er voor dergelijke dingen namelijk wel gereserveerd moet worden.
rayoow
Geplaatst: 17-09-10 19:43
waar is volgens mij nog niet bekend..Utrecht of amersfoort.... wat ik ook weet trouwens...in amersfoort kan je rondvaart doen...met een groep in boot..kom je langs monumenten enz....ook keertje gedaan...maar toen konden we niet overal heen...en is zeker om nog keer over te doen....word veel over de geschiedenis vertelt ook...prijs weet ik alleen niet..zou ik kunnen opzoeken als het jullie leuk lijkt
Kun je dat eventueel in het hier bovengeplaatste bericht van mij zetten.
Mirrrriii
Geplaatst: 17-09-10 19:49
6 november Utrecht Drankje en Domtoren. Mirrrriii
6 november Amersfoort. Rondvaart Mirrrriii
Lolacabana
Geplaatst: 17-09-10 19:50
@Ranyoow: Als je mag, en ik kom je ophalen ben ik wel een half uurtje eerder bij je. Vinden je ouders het misschien wat minder eng, snap best wel waarom ze dat vinden!
In Amersfoort is er wel genoeg te doen hoor. Niet alles hoeft veel geld te kosten.
Lolacabana
Geplaatst: 17-09-10 19:52
6 november Utrecht Drankje en Domtoren. Mirrrriii Lolacabana
6 november Amersfoort. Rondvaart Mirrrriii Lolacabana
Ik wil wel even opmerken dat het in November niet heel lekker weer is voor een rondvaart.