Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BibicheB schreef:Heey allemaal! Ik weet dat het alweer een hele tijd geleden is dat ik in de huiskamer geweest ben... Ik ben degene die twee Dogo Argentino's heeft (reu en teef, broer en zus, net 3 jaar geworden). Misschien weten een aantal van jullie mij nog te herinneren? Goof iig wel, toch?!
Ik zou het super leuk vinden als ik met jullie mee mag 2 oktober! Ik ben inmiddels in het bezit van een XL auto en best bereid om naar Soest te rijden..Vinden jullie het goed als ik mee ga (ondanks dat ik niet meer actief ben in het topic) ??
Ik heb mega gave en lieve honden (zeg ik natúúrlijk als trotse eigenaar)
Goof schreef:Als je schrik hebt voor een bepaald ras, kun je maar beter helemaal niet meegaan. Ik vind niet dat ik hoef te melden of ik met een teckel of een kruising stafford kom, omdat een ander dit wellicht eng kan vinden....
ikdoemaarwat schreef:BibicheB schreef:Heey allemaal! Ik weet dat het alweer een hele tijd geleden is dat ik in de huiskamer geweest ben... Ik ben degene die twee Dogo Argentino's heeft (reu en teef, broer en zus, net 3 jaar geworden). Misschien weten een aantal van jullie mij nog te herinneren? Goof iig wel, toch?!
Ik zou het super leuk vinden als ik met jullie mee mag 2 oktober! Ik ben inmiddels in het bezit van een XL auto en best bereid om naar Soest te rijden..Vinden jullie het goed als ik mee ga (ondanks dat ik niet meer actief ben in het topic) ??
Ik heb mega gave en lieve honden (zeg ik natúúrlijk als trotse eigenaar)
Vraagje...jij hebt geen last van dat broer en zus elkaar in bescherming trekken?
just in case...
Nijn schreef:Zou de pup juist los laten met een groep honden, 1 vast terwijl de rest los loopt gaat frustraties oproepen. Daarnaast zou ik niet bang zijn dat je pup de weg kwijt raakt als de groep honden bij elkaar loopt hoor