Nou ik stem ook voor een rustige rit kun je ook nog wat kletsen een drafje op z'n tijd en de gene die een sprint willen trekken of een galopje kunnen dat toch doen dan blijf ik wel bij Winoa
Ik vind het leuk om eens een sprint te trekken etc maar voor mij hoeft dat niet perse
Pas doen als het van jou uit echt definitief is! Mijn ouders hebben me vroeger zoveel beloofd ik mocht naar buiten met mijn pony maar toch maar niet daar was hij teduur voor etcetc dat is een tegenvaller als je 12 bent!
Hahaha eleandra heeft volgens mij ook een klein paard/pony?
lol, jagersrust kan, dat is wel maar 10 minuten van onze stal af
ik denk dat we beter een datum in okterber kunnen pakken, september zitten we op het werk nog met vakanties en is dus een stuk lastiger en ik weet nog niet of ik dan vrij kan zijn die datum.
ik ga pas wat toezeggen als ik mijn rooster heb. Als we wat in oktober plannen kan Jesse haar paarden weer gereden hebben zodat ze die mee kan nemen, Angela kan Garuna wat meer op peil hebben. Als Jesse dan op een van haar eigen paarden gaat kan mirriejj als ze dat wil wel op Tinka mee. Wat vinden jullie daarvan?
Oktober zit ik wel met mijn baan waarschijnlijk al dus of ik dan weekeinde kan is de vraag?
Marous had ook al een oplossing Een vriendin van haar kan aangespannen mee
Evelyne79
Geplaatst: 27-07-10 21:43
inowa schreef:
weet ik niet,anders kunnen ze wel samen rijden haha
maar zijn er ergens nog meer foto,s van de velden arcen rit?
foto's van de velden-arcen rit?? die moet nog gereden worden, hahaha, daar gaat dit topic over. lol of bedoel je de velden-straelen rit?
Gentlegiant
Geplaatst: 27-07-10 21:45
Velden-Straele doe ik trouwens niet mee dat gaat echt niet met die conditie van een sok
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 27-07-10 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Eilinora
neenee,op die site staan foto,s van andere mensen...was benieuwd of iemand hier toevallig ergens nog foto,s had liggen omdat ik de omgeving wel eens wil zien..
oktober word voor mij ook wat lastiger...
Evelyne79
Gentlegiant schreef:
Oktober zit ik wel met mijn baan waarschijnlijk al dus of ik dan weekeinde kan is de vraag?
Wat ga je doen? wanneer heb je die 2 maanden vrij dan? ( voor Coen )
Evelyne79
Geplaatst: 27-07-10 21:47
inowa schreef:
neenee,op die site staan foto,s van andere mensen...was benieuwd of iemand hier toevallig ergens nog foto,s had liggen omdat ik de omgeving wel eens wil zien...
Welke site?
Gentlegiant
Geplaatst: 27-07-10 21:47
Ik ga werken Bij die baan die ik aangeboden gekregen heb Coen moet je niet meer als 3 a 4 dagen rijden hij is nog jong he!
heb zelf nu alleen niks te rijden maar kan heel misschien wel mee op de kar bij vriendin...
zal eens kijken of ik haar zover kan krijgen om zich even aan te melden
Anoniem
Geplaatst: 27-07-10 21:49
Voor mij is oktober wat prettiger, dan is het veulen ook van Garuna af en hopelijk is snel weer helemaal 100% zodat ik weer conditie op kan gaan bouwen.
Misschien is het iets om een rit in september te doen voor de liefhebbers en een rit in oktober? Mocht het trouwens nou zo goed bevallen, die buitenritten, ik heb hier ook nog een route liggen van enjoy the ride die ik in april heb gereden. Is wel in Afferden, Bergen, Heijen, Well, maar echt super mooi!