Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, Dorine en Sanderijn omdat ze zo lief zijn, en..denk denk, Ody ook wel want ik wil wel eens weten wat voor mensen voor mijn paardje vallen en verder eigenlijk erg veel...Nathalie natuurlijk ook nog, en de meeste wel, vergeet nu alleen de helft. En Ilse, die hier ook bijna nooit komt, wil ik erg graag weer eens zien!!!

Maar goed, ik wil er nog zoveel ontmoeten, teveel om op te noemen, en nu door de chat praat je met veel meer mensen en kom je erachter dat er veel meer mensen zijn hier die jou interesseren. Grappig is dat! Dus het gaat goedkomen met alle boktmeetingen! Greetz Iloon 
Citaat:Op 2001-08-18 10:47, schreef divana:
En ik wil iedereen ontmoeten!! Ik ken er een paar dat zijn, Roel, merilyn en mytens ken ik van stal en metellica (oftewel Tamara) tja, dat is mn overbuurmeisje en ook heeeeeeeeeel goede (eigenlijk beste) vriendin!
Voor de rest wil ik zeggen dat ik voor de rest nog niet zo heel veel mensen hier ken en dat mytens irl heel errug meevalt hoor!
groetjes saskia
Citaat:Yentl: shaienne wil ik ontmoeten, en pam, en pino en paardengek (die woont namelijk vrij dichtbij)
en blah blah hihi
Citaat:Pam: *wj, julke en pg (roermond dus)
Pam
Yentl
Vikki
Phia_Bink
PJ
Carina (ben vooral benieuwd naar haar haffie!)
Spirit
Mytens
Stef
Steef
Sanderijn
Pinky Girl
Runningkawa
Polly_Bolke
Malle Babbe
Assie
Coco
En nog veeeeeeeeel meer, maar ik stop maar, anders wordt dit berichtje weer een beetje lang!
Tof he? Zo is hij toch speciaal 

en voor de rest eigenlijk nog veeeeeeeeeeel meer mensen.
ken ik al die heeft mijn paard gekocht(die balzflug merrie)
(ik heb een paard ie zij eerst misschien zou kopen)