Strak plan Ulla, ik doe mee. Weet uit eigen ervaring dat het vanuit Lutjebroek erg ver is als je halverwege ineens honger hebt. Dat doen we mooi anders nu.
Die zit nog in elkaar, haha! Ik ga zaterdag het tussenschot ophalen. Dan hoop ik dat ik iemand kan vinden die die dingen voor me last en anders ga ik zelf wel even creatief zijn.
Heb jij Starho nog gebeld. Die verhuren tweepaardstrailers. Of anders van de Nadort in Dordrecht. Die is misschien nog goedkoper. Op de Flemming verhuren ze hem ook wel. Maar ik weet niet of dat je dan lid moet zijn daar of daar moet staan.
Zeer waarschijnlijk niet nodig! Want omdat Veraine niet goed loopt, hebben we de wedstrijden afgezegd, alleen 2 oktober staat nog op de planning (clinic) en hebben we dus nog 2 weekenden om te klussen. Dus dan moet hij 9 oktober weer klaar zijn. Als we hadden gestart had ik het pas na 10 oktober aan kunnen beginnen.
Ow, het is 3 oktober Een clinic van Jeffrey Heijstek. Als selectie voor de Herfstmeeting. Ik rij met Zoe en Ineke met Veraine. Maar dat zouden we eventueel nog onder het zadel naar toe kunnen gaan.
ullaatje
Geplaatst: 24-09-10 12:52
13:00 Trudy Ineke
14:00 Jess Suus
15:00 Marjolein Malene
16:00 Denise ?
Indeling Gribaldidag.
Ik heb dus nog een plaats over, Deed Syl niet mee met Ubbo??
Of Frenka ?
Of Dream?
Suzanne37
Geplaatst: 24-09-10 13:12
Hoe laat wil je ons hebben in Lutjebroek Marjolein. Rond half 1 ongeveer of al eerder? Dan weet ik hoe laat we moeten vertrekken.