Ik heb geen vakantie, maar heb wel ongeveer om het weekend vrij (niet altijd) dus hoop dat er wat goede datums tussen zitten en de rest ook kan. Werk je op zondag? wel jammer, mja is wel zo leuk als iedereen er bij is natuurlijk
Youknowme
Geplaatst: 01-06-10 17:58
Misschien als de gene die de 18de niet kunnen een lijstje maken met wanneer ze wel kunnen ? Dan kunnen wij kijken of er misschien wat aan te passen valt?
7 augustus kan ik niet, 10 juli wel Doordeweeks gaat hem voor mij niet worden, want dan heb ik geen auto. Maar ik kom immers zonder paard dus geen rekening met mij houden.
Denk dat we gewoon een datum moeten prikken, je hebt toch geen datum dat iedereen kan..
Ik zat trouwens nog wel te denken, voor de mensen die zonder paard heen gaan. Het is een bosroute van 4,5 km met tijdens die route verschillende croshinderinissen. Moet je wel leuk vinden dan om heen te gaan, want ik weet zelf ook niet of er ergens een een huisje is waar je wat kan drinken oid ? Niet dat er straks te veel van verwacht wordt
Nee 17e gaat niet lukken voor mij dan. Zullen we het anders gewoon op de 18e houden? Dat lijkt nu de datum wanneer de meeste kunnen, of er moet nog een andere datum zijn.
Kom even binnenvallen, stuitte toevallig op dit topic.. Misschien goed om te weten dat op 7 en 8 augustus oefencross en het bos vanaf 9 augustus gesloten is voor paarden ivm de SGW in het weekend van 22 augustus
Veel plezier! (Ik ga vanavond even een rondje doen)
18e is prima hoor, ga ik de auto proberen te regelen. En het zal vast wel leuk zijn om te komen kijken hoor. Neem wel gewoon wat lekkers mee, en er zijn er meer die volgesn mij komen kijken dus komt goed En dankjewel voor de tip Noor
@Yonker; als ik mee ga, ga ik ook alleen kijken (of ik meot tiger heel eventjes mogen lenen Maar ik zal dan ook eventjes kijken voor wat lekkers. spreken we tegen die tijd wel eventjes af wie wat mee neemt denk