Meiden allemaal heel leuk en aardig, maar ik ga dus echt niet naar een welness gebeuren waar je geen badkleding aan mag.... Ik hou daar gewoon echt neit van en voel me dan niet op mijn gemak! Sorry
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-10 14:10
Dan moeten we iets anders verzinnen Mo. Niet erg hoor. Niks doen waar je je niet prettig bij voelt.
Dan moeten we het sauna idee overslaan en iets anders doen. Er zijn vaak alleen specifieke avonden waarbij je badkleding aan mag, maar dat is vaak niet in het weekend.
Wat zou je verder nog graag doen Mo?
Ik weet dat in de sauna van Egmond je ook gewoon een behandeling kunt krijgen met je kleding aan (of gewoon je badpak onder je badjas en de laatste hou je dan gewoon lekker aan ) Maar dat is wel weer even de andere kant op.
Misschien dan toch maar dat men-programma bij Onder de Kastanje? Ik zal de opties even vernieuwen
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-10 14:14
1. Zaterdag: uitgebreide lunch (plek nog te bepalen). Mennen bij Onder de Kastanje met aansluitend borrel. Dan met de auto naar Arnhem, inchecken in hotel, uit eten en borrelen. Zondag: champagne ontbijt en daarna iets leuks doen.
2. huisje ergens boeken en verder alles aan het toeval overlaten.(of huis van Peetje)
3. moet ik nog verzinnen
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-10 14:17
3. zweefvliegen op Terlet!!!!!!!!!!!!!!
Monique1985
Geplaatst: 20-05-10 14:18
Jessica Egmond is natuurlijk wel leuk en ook aan zee.. Zouden we die zondag ofzo paarden kunnen huren en het strand op bij wijze van.. MAar weet niet hoe ver dat rijden is voor iedereen? Zat zelf ook al te denken aan Katwijk ofzo daar kan je heeeeeeeel leuk winkelen. En heb je een boulevard, paarden die je kan huren en natuurlijk als het mooi weer is aan strand liggen...
Monique1985
Geplaatst: 20-05-10 14:19
Dimple schreef:
3. zweefvliegen op Terlet!!!!!!!!!!!!!!
Weet niet hoor maar hoeveel gaat dat kosten??
Vond die mendag ook erg leuk hoor!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-10 14:34
Zweefvliegen is niet zo duur hoor. Mijn vader kan dan ook nog wel het e.a regelen. Het kan alleen zo maar zijn dat je lang moet wachten afhankelijk van de wind. Maar dan nemen we gewoon picknick spullen mee http://www.zweefvliegcentrum.nl/ 47 euro, maar ik zal mijn vader ook even benaderen.
Ik zal Onder de Kastanje eens benaderen voor de prijzen.
kl*tezooi,het is hier n koetsenrit( die we zelf organiseren) dus kan waarschijnlijk niet mee. Ik zal dan maar van jullie mening uit moeten gaan of n weekend geoorloofd is........ Balen, had er echt wel vet veel zin in!
Dan plannen we toch een ander weekend? Want ik zag ook dat mijn taart voor zondag is, dus om dan al te zeggen of ze hem vrijdag op komen halen? Wou eerst de taart afzeggen, maar we kunnen ook gewoon een ander weekend afspreken dan toch?
ik had eigenlijk vrijdag en zaterdag in gedachten! Kan de vrijdag wel vrij krijgen, en dan zijn we zaterdagavond allemaal weer thuis!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-10 09:28
Vrijdag en zaterdag is wat mij betreft ook prima hoor.
Maar dan wordt het denk ik pas echt later in het jaar. Wij gaan 17 juli t-m 31 juli op vakantie, en ik ga er vanuit dat jullie ook allemaal nog wel plannen hebben.
Wanneer zijn jullie weg op zomervakantie?
En met optie 2 bedoelen jullie huisje ergens huren? Of die van Peetje??
Vrijdag op zaterdag word voor mij niet wat. Dan moet Bernard vrij nemen en die heeft niet zoveel dagen, maar jullie kunnen daarom wel gaan, want als het later word dan kan ik niet meer mee want ben ik bijna aan het eind!