Als we naar biddingshuizen gaan. Dan is het 20 euro P.P incl. Terrein vergoeding. Dus mijn idee zou dan zijn om daar heen te gaan. Dat is iig het best betaalbaar.
Delaja
Geplaatst: 16-05-10 21:27
Klinkt prima! Nou een dag en tijd en een vaste lijst met mensen die meegaan
Anoniem
Geplaatst: 16-05-10 21:33
Delaja schreef:
Klinkt prima! Nou een dag en tijd en een vaste lijst met mensen die meegaan
Ik denk dat we het beste een datum kunnen plannen na de grote vakantie. Dus in sep. Anders word het erg lastig met wat regelen. ivp met mensen die op vakantie zijn enz.
September lijkt me een mooie maand. Biddinghuizen lijkt me ook top!
Delaja
Geplaatst: 16-05-10 21:34
En in het weekend dan? Kunnen we een lijstje maken welke dagen in september mogelijk zijn en dan kijken welke dag iedereen kan
Anoniem
Geplaatst: 16-05-10 21:36
In het weekend natuurlijk. Ik zal even met biddingshuizen maile of zij data hebben dat ze in sept. niet kunnen. Dan zal ik hier neer zetten wat wel kan. En dan kunnen we een keuze maken!
En ik hoop natuurlijk dat iedereen die zich op de lijst heeft gezet ook daadwerkelijk mee gaat!
WendyBZ
Geplaatst: 16-05-10 21:41
Het liefst wel vroeg in september en anders eind augustus? In verband met het weer. Ik heb kunststof beslag waar ik geen kalkoenen in kan draaien namlelijk
Anoniem
Geplaatst: 16-05-10 21:44
WendyBZ schreef:
Het liefst wel vroeg in september en anders eind augustus? In verband met het weer. Ik heb kunststof beslag waar ik geen kalkoenen in kan draaien namlelijk
Ik heb ook kunstof. En met nat weer op gras gecrossed. Dat ging eigenlijk heel goed. Eind augustus ben ik nog op vakantie. Dus dat word hem voor mij iig niet.
Als de meesten hier wel kunnen in september (kan eerste weekend niet heb ik familie weekend) is het misschien handiger om te kijken naar een andere instructeur.
Heb helemaal geen beslag eronder, is dat een probleem?
19 en 20 Juni heb ik een tocht in friesland rond de 11 meren, dat kan ik niet afzeggen.
En Gert Boonzaaier? In Renswoude? Die geef toch ook les?
Anoniem
Geplaatst: 18-05-10 15:41
daandriaan schreef:
En Gert Boonzaaier? In Renswoude? Die geef toch ook les?
Weet ik eigenlijk niet. Zou ik even achteraan kunnen bellen. Maar die zal ook niet naar lelystad komen. Dus dan hebben we nog steeds dat mensen uit het noorden niet mee kunnen..
Delaja
Geplaatst: 18-05-10 16:54
Nou, lekker is dat. Vanmiddag bij de fysio geweest voor het eerst in mijn hele leven, blijkt dat ik al heel lang rondloop met een overbelaste rug en dat het door een bepaalde maffe sprong van Vanou flink getriggert is. Nou moet ik mijn rugspieren gaan trainen om ze sterker te maken en in die tijd liever geen gekke dingen doen. Wat mij betreft dus toch liever in september die meeting, ik ga er vanuit dat ik tegen die tijd wel weer mag springen e.d.
Gert Boonzaaier was 50 euro per uur.. Maar dat vind ik ook erg duur helaas..
En Delaja, Dat is vervelend zeg! Waarschijnlijk word het ook sept. Dus hoop dat het dan weer goed gaat!
Delaja
Geplaatst: 20-05-10 18:43
Nini_roosje heb je nog iemand anders kunnen vinden? Echt goed van je trouwens dat je gewoon iedereen belt, ik zou dus niet weten bij wie ik terecht zou kunnen