Vlimmeren vind ik te ver weg, Lunteren is goed te doen. Maar 150 voor een uur vind ik te duur, dan kan ik 3x priveles nemen bij mijn eigen instructeur, dat doe ik dan liever Clinic van een uur of 45 min vind ik beide best. Mss dat we nog iemand anders kunnen benaderen...? Wat jongere mensen als Emmelie Scholtens of Lotje Schoots ofzo, zou dat niet goedkoper zijn?
Ik blijf gewoon optimistisch!! Super dat je gemailt hebt Ulla, beide lokatie's zijn voor mij geen probleem. En als je een uur rijd met 3 mensen zit je op 83.34 dat valt best mee....voor zo'n ruiter. En eten en drinken kunne we toch onderling regelen? Als iedereen iets meeneemt komt dat heus wel goed.
havermout
Geplaatst: 10-05-10 11:49
Ik hou dit topic even in de gaten. Denk dat het lastig voor mij wordt om mee te rijden ivm vervoer en ook kan het veulen niet een dag alleen worden gelaten.
ullaatje
Geplaatst: 10-05-10 11:57
Ja we moeten gewoon even kijken, als het te duur word houd het gewoon op.
Lotje vind ik een hele goede optie, het kan ook bij haar op lokatie volgens mij ze woont vlak langs de snelweg in Abcoude ( tussen Utrecht en Amsterdam ).
Als we onder de 100,- per persoon blijven vind ik het geen probleem. Ook beide locaties kunnen voor mij. Een alternatief als Lotje vind ik ook prima.
Bettine
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-10 12:06
Wanneer het met Lotje/Emilie zou zijn zou ik het zel een stuk minder leuk vinden Veel te jonge mensen met veel te weinig ervaring, zou er ook geen les bij nemen zel, laat staan veel geld neertellen voor een clinic. Maar dat is voor mij persoonlijk.
Anders zou ik Alex v. S. kunnen proberen (ook uit Lunteren, dus reiskosten zijn dan te verwaarlozen) of misschien Aat v. Essen? Denk dat dat beide minder dure opties zijn
Laten we met AT er van uitgaan dat er zo'n 15 mensen mee rijden, verdeeld over 5 uur = 3 per les. Dan wordt het zo'n 90 p.p.
Wat i.m.o. een redelijk schappelijk bedrag is voor een clinic met 3 personen per uur, is rond de 60 euri. Kan nog wat bovenop komen door locatie/eten/drinken ed, maar niet heel veel.\
Vlimmeren vind ik ook te ver om te komen kijken/rijden. Lunteren is wat mij betreft een stuk beter te bereizen.
Was het nou 150 euro per uur per persoon? Met z'n tweeën is dan wat beter betaalbaar. Drie kwartier vind ik ook lang zat (dan kun je zelf alvast wat losstappen). Maar ik hoef niet per se te rijden hoor, kijken vind ik ook leuk
Het is wel een behoorlijk bedrag hoor overigens. Volgens mij is het ook wel goedkoper te regelen, bijvoorbeeld idd Alex van S. (die zit er om de hoek) of iemand anders, maakt mij niet zoveel uit.
Hadden Bettine en Marjolein eigenlijk al een lijstje van mensen die we kunnen benaderen en hun 'populariteit' (hoeveel mensen het er wel/niet mee eens zijn)? Is het een idee om eens bij de instructeurs die in aanmerking komen, informeren en dan de kosten vergelijken? Denk dat er best wat verschil zal zijn onderling. En dan kunnen we alsnog kiezen/stemmen wie het wordt.
We kunnen het idd beter anders aanpakken, door eerst een lijstje te maken met mensen op centrale plekken en dan er achter te zetten of iedereen diegene leuk vindt om een clinic bij te rijden/het daar mee eens is. Dan zou je díe mensen kunnen benaderen, toch?