nee, geen inspiratie wat hebben jullie trouwens gekocht bij de hypo ?
Shanedow
Geplaatst: 04-05-10 21:35
Niet echt ..
Leukeee avatar dieuwke !
Shanedow
Geplaatst: 05-05-10 00:07
Epplejeck outlet heeft altijd super acties dat dingen echt super goedkoop zijn .. Maar is meer voor als je echt wat wilt of moet halen .. http://www.ej.nl/
Dat zijn ze wel die ik ken in friesland ... Dus misschien kunnen we ook naar een van deze ruitersport zaken als meeting ? is keer wat anders want denk niet dat iedereen overal al eens is geweest .. ik niet in ieder geval !
*voor eigen inpressies de sites er even bij gedaan .
Hypo Fryslân is zeker weten te klein hoor en Bosgra kan wel Divoza hebben we al gehad ( van degenen hier die ik ken ) Marieke en ik zijn er maandag nog geweest ( Bosgra & Hypo )
Marieke1495
Geplaatst: 05-05-10 18:20
_Dieuwke schreef:
Hypo Fryslân is zeker weten te klein hoor en Bosgra kan wel Divoza hebben we al gehad ( van degenen hier die ik ken ) Marieke en ik zijn er maandag nog geweest ( Bosgra & Hypo )
bosgra is eigenlijk ook te klein voor een meeting denk ik : = ja ze hebben wel eurostar en anky maar weinig en niet overzichtelijk . je moet er niet voor de dekjes heen gaan .
dan gaan we daar niet heen haha nee ik wil de ANKY purple
Marieke1495
Geplaatst: 06-05-10 17:50
_Dieuwke schreef:
klopt lotte jij ben toch fan van hvpolo
bosgra is eigenlijk ook te klein voor een meeting denk ik : = ja ze hebben wel eurostar en anky maar weinig en niet overzichtelijk . je moet er niet voor de dekjes heen gaan .