Die stonden tot gisteren gezellig in de eerste wei toe te kijken, maar daar gaan we nu zand uitgraven, dus heb ik ze gisteren naar achteren verhuisd. En dat vinden ze niet leuk, ondanks dat ze in kniehoog gras staan. Ze vinden het veel gezelliger vlak bij huis te staan en toe te kijken
Volgens mij hebben paarden er ook helemaal niets van, van al die machines. Bij mij op stal komt er regelmatig een en ander voorbij en dat doet de paarden werkelijk helemaal niets. Toekijken is inderdaad wel erg geliefd
Ik denk dat het qua tijd handig is om ergens in de middag al te beginnen? Voor mij is het sowieso 2 uur enkele reis dus als ik om 23 uur de terugreis nog aan moet gaan vangen dan ben ik wel erg laat thuis
Dat is inderdaad wel handig, ik wil ook een beetje op tijd thuis zijn omdat ik daarna een zware laatste schoolweek heb en veel extra op mijn werk moet zijn.
Ja, dat vind ik een goed plan. Ik moet de volgende dag weer vroeg op namelijk.
Ibbel
Geplaatst: 18-06-10 15:25
Brunch is wel erg vroeg
Ik vind het prima om rond 2 of 3 uur te verzamelen, om 5 uur de fikkies opstarten en dan stipt om half 6 ( ) te beginnen met barbeknoeien? Dan ben je, is mijn ervaring, rond 8 uur echt wel vol, inclusief koffie, en kan iedereen toch op een redelijk tijdstip weer op huus an.
Dan doen we dat zo. Ik zal eens informeren naar prijzen van vleespaketten ed, en zal ik dan een derde topic openen met de definitieve datum, tijd en prijs? Of zullen we het poll-topic maar gewoon laten aanpassen?
Dan doen we dat zo. Ik zal eens informeren naar prijzen van vleespaketten ed, en zal ik dan een derde topic openen met de definitieve datum, tijd en prijs? Of zullen we het poll-topic maar gewoon laten aanpassen?