jaaa dat snap ik alleen echt zo jammer dat die kaartjes van de kruidvat alleen in het weekend gelden ...
---------|Vrijdag 2 apr.|Zaterdag 3 apr.|Alexandra|------x------|---------------|Bente----|------x------|---------------|Etc. Het lijkt mij om dan meeste stemmen gelden te volgen
---------|Vrijdag 2 apr.|Zaterdag 3 apr.|Alexandra|------x------|---------------|Bente----|------x------|---------------|Ivet------|-------------|-----x---------|
---------|Vrijdag 2 apr.|Zaterdag 3 apr.|Alexandra|------x------|---------------|Bente----|------x------|---------------|Ivet------|-------------|------x-------|
heee Bente,gefeliciteerd met je punten! ---------|Vrijdag 2 apr.|Zaterdag 3 apr.|Alexandra|------x------|---------------|Bente----|------x------|---------------|Ivet------|-------------|------x-------|Joyce----|-----x-------|---------------|
---------|Vrijdag 2 apr.|Zaterdag 3 apr.|Alexandra|------x------|---------------|Bente----|------x------|---------------|Ivet------|-------------|------x-------|Joyce----|-----x-------|---------------|merel----|-----x-------|----------------|
Christy__94 schreef:Ivet_Bliksem schreef:Christy, jij had 8 mei toch een wedstrijd ? Jup, in Diepenveen! daar komt mijn pony weg
heeee! wat handig van dat schema mij maakt het niet uit, dus ik zet wel 2 kruisjes neer Ik hoop echt dat het gaat lukken! Ik ga daaar dan echt nieuwe petries kopen!
---------|Vrijdag 2 apr.|Zaterdag 3 apr.|Alexandra|------x------|---------------|Bente----|------x------|---------------|Ivet------|-------------|------x-------|Joyce----|-----x-------|---------------|merel----|-----x-------|----------------|maaik----|-----x-------|------x--------|
Jester_LeX schreef:Hahaha, ja inderdaad dus:IK STEL VOOR OM IN PLAATS VAN WINKELEN NAAR DE FILM TE GAAN EN DAARNA IETS TE ETENvind goed idee, paardenwinkel is zo standaard
Zet voor mij ook maar 2 kruisjes neer.Vinden jou ouders het dan niet erg om te rijden, Maaike?Misschien willen mijn ouders ook wel .Maar, blijven die ouders dan ook gewoon? Want misschien wilde we nog iets gaan eten toch?