[Besloten] Doggie wandelen met de kontenkletsers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [Besloten] Doggie wandelen met de kontenkletsers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:21

Ik heb het over de tijd dat we daar gaan wandelen, niet over de reistijd die iedereen heeft. Al zou het aan de waddenzee of in de eiffel zijn, voor een leuke gezellige dag zijn die km's geen moeite. Maar het moet wel de moeite waard zijn dus.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:22

Nouja leon, ik heb het dus wel over de km's die er voor gereden moeten worden ;) Moet wel de auto van m'n ouders lenen + tanken, en kost gewoon nogal wat dan :)
Heb het zeker wel over voor een gezellig middagje! Maar moet er dan nog wel even over nadenken!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:25

Ik kom niet heb ik net besloten.
Ik ga wel een keer met Janet en/of Marleen gezellig wandelen.
Ik bedenk me dat ik helemaal geen zin heb om dingen te regelen om met een groep te gaan, ga ik me alleen maar ergeren aan mensen die verschillende dingen anders willen. Zo 1 op 1 is toch makkelijker afspreken en met de ander tot elkaar komen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:55

Leon, jouw afspraak met Janet en Marleen staat toch. Jullie hebben de knopen doorgehakt en voor de rest wil iedereen het aankijken.
Degene die mee willen kunnen zich dan voegen naar jullie afspraken! Ik vind niet dat jullie nog verder rekening moeten houden met andere wensen.

Ik snap je wel hoor, ik spreek ook liever klein af en als er dan mensen mee willen, prima en leuk, maar dan staat het plan al wel. Rekening houden met veel mensen hun wensen werkt gewoon niet.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 15:14

Nee als het zo moet ga ik ook niet mee :)
Had er niet uit begrepen dat het alleen om marleen en janet ging, dacht gewoon dat iedereen uit het topic mee mocht..

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 15:21

Ow, ik dacht ook dat het voor alle kontenkletsers was. Had het wel leuk gevonden en 1,5 uur rijden er wel voor over gehad :j :D

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 15:32

grrr schreef:
Kunnen wij niet samen gaan Carola? Met mijn auto? Mees gaat waarschijnlijk toch niet mee, en ga liever met iemand anders mee...
Hoe ver gaan we wandelen? Beetje flauw misschien, maar ik heb doorgezakte voeten met steunzolen, waar ik dus eerlijk gezegd echt geen uuuuren op kan wandelen... dus vandaar m'n vraag.

Hey Marleen,
Lijkt me gezellig! Mits de rest het dus ook ok vindt dat ik mee ga.
Kan dat met Rakker en Noa in de auto? Rakker kan eventueel wel tussen mijn voeten hoor, ze blijft keurig liggen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 15:58

Nathalie en Eva, mijn bericht gaf misschien onduidelijkheid en was ook meer voor Leon bedoeld. Sorry Y;(

Dit topic is opgestart voor iedereen en geregeld gespamd door Janet in ons kletstopic. Al vanaf 19 feb!!! Iedereen heeft tijd genoeg gehad om met plannen te komen.
Er werd weinig tot niet met voorstellen gekomen, dus hebben Janet, Marleen en Leon bijna een maand later terecht concrete afspraken gemaakt. Ze hebben niks naar zich toe getrokken, maar keuzes gemaakt, anders zou er in 2011 nog geen wandeling afgesproken zijn.

Ik vind dus niet dat mensen nu nog kunnen gaan beginnen over afstanden en dergelijke, die tijd is geweest!
Er ligt nu er een plan
Ginkelse Hei, Ede
Zondag 11 april 13.30u
Join it or leave it :D Zo zie ik het tenminste en dat bedoelde ik ook met mijn bericht :) .

En het staat iedereen vrij om zelf ook een gezellige meeting te regelen, daarvoor ben je niet afhankelijk van anderen. Dit wordt zo wel iets teveel gedoe voor een gewone wandeling.

Ik hoop dat het gewoon doorgaat en er foto's komen van spelende honden in een mooi gebied!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 17:55

Ben het met leon eens...

Dit idee ligt er al tijden (volgens mij hebben we het hier vorig jaar ook al een keer over gehad) Maar nog niet tot een BM topic gekomen. Dacht leuk, in het voorjaar...
Op een paar mensen na reageerde niemand.
Hebben we knopen doorgehakt, beginnen mensen in 1 keer te zeuren... Erger me er blauw aan.

Ga wel of niet. Maar ga niet lopen zeuren als je de locatie of km niet aan staat. Dan had je maar eerder moeten zijn.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 18:27

Ik hoop niet dat Leon's reactie op mij gericht was? Ik wil heel graag mee, maar moet gewoon even weten wat de plannen zijn, zou lastig zijn als ik halverwege gedragen moet worden... :Y)
Zo erg is het ook weer niet, een uurtje is wat mij betreft ook te kort hoor, maar is voor mij wel verstandig om even te kijken hoe ver het ongeveer gaat worden.
Carola, dan gaan we toch lekker samen? Noah kan eigenlijk met alle honden, al is ze wel dominant. Ik kan 11 april dus wel, en half 2 is een prima tijd! Dus hoop dat het nog doorgaat...

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 20:24

_janet_ schreef:
Ben het met leon eens...

Dit idee ligt er al tijden (volgens mij hebben we het hier vorig jaar ook al een keer over gehad) Maar nog niet tot een BM topic gekomen. Dacht leuk, in het voorjaar...
Op een paar mensen na reageerde niemand.
Hebben we knopen doorgehakt, beginnen mensen in 1 keer te zeuren... Erger me er blauw aan.

Ga wel of niet. Maar ga niet lopen zeuren als je de locatie of km niet aan staat. Dan had je maar eerder moeten zijn.

Apart.. Ik gaf namelijk alleen aan dat het wel een eindje weg is, totaal niet dat ik dan niet meer meega omdat er opeens besloten is... Niet zo vreemd dat ik er dan even over na ga denken toch, maar als er dan meteen stempel 'zeuren' op wordt geplakt, dan houd het voor mij snel op, moet wel gezellig blijven natuurlijk!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:52

Ik neem aan dat eerlijkheid ook mee mag spelen??
Ik vind het een heel leuk idee, en heb me verder er niet mee bemoeid over hoe of waar omdat het jullie idee is!
En ik me daar aan aan past.

Ik ben gewoon eerlijk om te zeggen dat het vanuit mij te ver is, althans ik vind het te ver persoonlijk.
Maar dat is ieder voor zich, plus het feit dat ik niet weet of ik moet werken.

Voor iedereen die wel gaat heel veel plezier alvast!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 14:15

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 19:57

Beetje erg lage en minne opmerking Nathalie. Regel het dan de volgende keer lekker zelf.... Ben er helemaal klaar mee

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:03

Goh wat een lekker sfeer hangt hier :roll:

Normale "evenementen" hebben ook een vaste datum...... je kan wel....of niet.
En je hebt het er voor over....of niet.

Doe toch niet zo moeilijk

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:15

Ik doe er niet moeilijk over geef eerlijk aan dat ik niet kom met de rede.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:18

Dan hoef je je niet aangesproken te voelen natuurlijk.....als je niet kan, dan kan je niet zoals ik al zei..... ;)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 17:59

Vind het geen minne opmerking, was serieus bedoeld :? Maar ik hou m'n mond wel de volgende keer als ik weer een idee heb..

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:37

Helaas ga ik me toch afmelden voor de 11e......
Johan is dat weekend vrij en moet er daarvoor 1 en daarna 3 werken. Vindt het dan toch niet helemaal eerlijk als ik dan wegga, helemaal nu we toch ook druk bezig zijn met het eventuele huis dat we gaan kopen. Er moet zoveel geregeld worden.... Sorry!!
Volgende keer maar in Johan's werweekend plannen!! Hihi

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 19:43

Had het al van Marleen begrepen Carola :) Heel begrijpelijk. Als hij dan een keer een weekendje vrij is moeten jullie er lekker samen van genieten :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:48

Idd :j

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:49

Heb Noah al verteld dat we gaan wandelen en dat ze niet dominant mag doen... haha!
Jammer Carola, maar begrijpelijk!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:58

Misschien ga ik alsnog mee....hangt van de NTR af.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:59

NTR, denkt na wat dat betekend...?
Leuk!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:00

Northern Trail Ride?