maar we rijden door de wijk effen, of de bossen moet te doen zijn ook ivm de wandelaars, maar denk rondje effen net zo leuk is of niet?
Ladygiroc
Geplaatst: 06-02-10 23:30
Weer wat geleerd.. Jammer dat het op zaterdag is...normaal kijken mensen eerst waar en wanneer het is, ik reageer eerst en kijk dan wanneer het is Ga het helaas niet redden dan..Have Fun!
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-10 23:31
op zondag
ubimone
Geplaatst: 06-02-10 23:31
bij mij is 14 februari gewoon op een zondag hoor!!
Sorry mensen ik mag bniet want ik loop me met de carnavals optocht xD haha **schaamt zich** .
wel jammer wan ik had jullie graag leren kennen er is vas nog wel een meeting waarbij ik wel meeken:D maar wel veel plezier voor de mensen die meegaan !!
ja mama kon nooit mee omdat ze bij oma moest blijven, kon ook niet mee met de laatste wedstrijd met Mara, vond ik echt heel erg dus is stik leuk als ze nu mee wil 7 maart gaat ze nameklijk ook al mee
koffie of thee mag na de rit ook wel bij ons binnen, kijkt dan manlief lief aan of hij het aan wilt zetten als we bijna terug zijn, ps wat is voorkeur voor mensen bossen of door rustige wijk dan pas ik rit daar op aan namelijk
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-10 20:11
- biancailona zonder trailer maakt niet uit bos of wijk - bicci zonder trailer - crazymel - zonder trailer - Brigitte - Waarschijnlijk zonder trailer - Angietje - zonder trailer
lopers/fietsers - roontje - Hebbesje (met trailer (shet gaat mee)) - nobility - Lisa (ondervoorbehoud van kunnen)
door een rustige woonwijk vind ik fijner, aangezien ik met mijn knie zit en daar de grond wat gelijker is, is dat minder zwaar en we gaan niet voor niks verkleed he dan mag het wel gezien worden
bicci
Geplaatst: 07-02-10 21:58
- biancailona zon. trailer maakt niet uit bos of wijk - bicci zonder trailer...................................wijk - crazymel - zonder trailer - Brigitte - Waarschijnlijk zonder trailer - Angietje - zonder trailer
lopers/fietsers - roontje..................................................maakt niet uit bos of wijk - Hebbesje (met trailer (shet gaat mee))........wijk - nobility - Lisa (ondervoorbehoud van kunnen)
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-10 12:45
Duimen voor goed weer
zondag 14 februari tijdstijp 13.00 locatie overaseweg, iedereen weet welk huisnummer volgens mij, anders stuur een pbtje route, wordt een ronde door Effen kledingvoorschriften, doe maf met jezelf en je paard, als je iets kan vinden
- biancailona zonder trailer - bicci zonder trailer - crazymel - zonder trailer - Brigitte - Waarschijnlijk zonder trailer - Angietje - zonder trailer
lopers/fietsers - roontje - Hebbesje (met trailer (shet gaat mee) - nobility - Lisa (ondervoorbehoud van kunnen)
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-10 12:46
ik zie overigens 1 trailer van hilde brigitte, weet je al of je met trailer komt of onder de man?