Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jade schreef:thee! of koffiemaar ik ben er niet de hele middag, ik denk dat ik sochtends even peertie kom kijken en dan een stukkie taart op kom vreten en daarna ga ik naar mams toe, want ik heb per ongeluk beloofd om te helpen plintjes verven voor de vloer erin komt
Twinklebel schreef:Kan je het dan niet beter omdraaien Lisch, s'ochtends naar mamma en dan net als de rest om een uur of twee/drie bij mij op stal zijn en dan gezellig mee gaan eten? Als je eerst naar stal komt en mee gaat chocotaart eten is het ook zo een uur of 4/5 dat je weg bent....
Jade schreef:Twinklebel schreef:Kan je het dan niet beter omdraaien Lisch, s'ochtends naar mamma en dan net als de rest om een uur of twee/drie bij mij op stal zijn en dan gezellig mee gaan eten? Als je eerst naar stal komt en mee gaat chocotaart eten is het ook zo een uur of 4/5 dat je weg bent....
dat kan idd ook.. dan mis ik alleen wel de rodeo![]()
anshrop schreef:Wij, fleur en ikkus, zijn er rond half drie, moeten nog effe de peerties doen! Lisch kom jij ook over de A12? Moeten we stukkie samen op???
anshrop schreef:Lisch nee rotterdam zie ik niet, dan pak jij de A15 -A12? ik moet bovenlangs, oosterbeek wagening idd, daar kom ik ook langs.
Ik ga de A12 op bij arnhem noord, en dan is het 1 rechte streep met heeeel veel vertraging door werkzaamheden
Twinklebel schreef:anshrop schreef:Lisch nee rotterdam zie ik niet, dan pak jij de A15 -A12? ik moet bovenlangs, oosterbeek wagening idd, daar kom ik ook langs.
Ik ga de A12 op bij arnhem noord, en dan is het 1 rechte streep met heeeel veel vertraging door werkzaamheden
Valt op het moment honderd procent mee met de vertraging door werkzaamheden, heb hem zondag nog gereden. Afgelopen zomer had je een heel 90-traject, maar dat is nu niet meer! Gzellie, heb er zo'n zin in!
Rens, laat je nog even horen waar en hoelaat ik je kan halen?
Twinklebel schreef:Oh ja, we hebben trouwens een hond op stal, een grote zwarte labrador, en bij vreemden gaat die behoorlijk tekeer als je aankomt met de auto. Wees niet bang, stap gerust uit, hij doet niks, is alleen een beetje lomp en springt soms tegen mensen op, maar als je "laag"zegt is dat eigenlijk ook over........alleen niet je honden uit de auto halen Lisch, Lucky is niet zo van de vreemde honden op zijn erf.....
Jade schreef:Twinklebel schreef:Oh ja, we hebben trouwens een hond op stal, een grote zwarte labrador, en bij vreemden gaat die behoorlijk tekeer als je aankomt met de auto. Wees niet bang, stap gerust uit, hij doet niks, is alleen een beetje lomp en springt soms tegen mensen op, maar als je "laag"zegt is dat eigenlijk ook over........alleen niet je honden uit de auto halen Lisch, Lucky is niet zo van de vreemde honden op zijn erf.....
neem ik niet mee, laat ik bij mijn moeder achter