(Besloten) peeskneuzen meeten in Delft

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dag(en) kunnen jullie?

Zondag 24 januari
3 (10%)
Zondag 31 januari
3 (10%)
zondag 7 februari
3 (10%)
Zondag 14 februari
3 (10%)
Zondag 21 februari
6 (21%)
Zondag 28 februari
10 (35%)

Totaal aantal stemmen: 28

nexthorse

Re: (Besloten) peeskneuzen meeten in Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 18:56

ik ben ook dol op thee :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 19:11

Dus jij gaat niet mee eten Lisch? Moet nog reserveren namelijk....

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:40

Jade schreef:
thee! of koffie :D maar ik ben er niet de hele middag, ik denk dat ik sochtends even peertie kom kijken en dan een stukkie taart op kom vreten en daarna ga ik naar mams toe, want ik heb per ongeluk beloofd om te helpen plintjes verven voor de vloer erin komt :)

Exkjoez mie???? Wat hebbie daan????? Afzegguuuuuh!!!! }> (nie ons dan hee)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 19:41

Vin ik ook hoor, die plintjes lopen toch vast nie weg? Komop meis, lekker mee eten met ons!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:38

Lisch, vergeet je je plintenladder dan niet mee te nemen??
Anders kan je niet bij het bovenste randje :')

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 19:22

Raja schreef:
Lisch, vergeet je je plintenladder dan niet mee te nemen??
Anders kan je niet bij het bovenste randje :')

_O- _O- _O- _O- Ons lang end zal zich eerder dubbel moeten vouwen...Lis, is nie goei voor je rug nie, kom maar gewoon met ons mee, is veel beter, dan train je je lachspieren gelijk goed. :D

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:04

neenee, eerlijk alles delen, jullie een halve dag, mams een halve dag :)
zit al weken in de troep omdat de eerste prutser die de vloer zou doen er een rotzooi van heeft gemaakt en mijn zus haar huis voorrang had om het enigszins bewoonbaar te krijgen voor ze erin moest, dus moet even..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 20:19

Kan je het dan niet beter omdraaien Lisch, s'ochtends naar mamma en dan net als de rest om een uur of twee/drie bij mij op stal zijn en dan gezellig mee gaan eten? Als je eerst naar stal komt en mee gaat chocotaart eten is het ook zo een uur of 4/5 dat je weg bent....

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:20

Twinklebel schreef:
Kan je het dan niet beter omdraaien Lisch, s'ochtends naar mamma en dan net als de rest om een uur of twee/drie bij mij op stal zijn en dan gezellig mee gaan eten? Als je eerst naar stal komt en mee gaat chocotaart eten is het ook zo een uur of 4/5 dat je weg bent....

dat kan idd ook.. dan mis ik alleen wel de rodeo ;( }>

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 20:22

Jade schreef:
Twinklebel schreef:

dat kan idd ook.. dan mis ik alleen wel de rodeo ;( }>

Als ze van de week blijft zoals ze nu is wil ik er wel tegen een uur of twee op gaan zitten, zodat evt. belangstellenden kunnen kijken? Zorg ik dat ik de rest van te voren klaar heb, hoef ik alleen af te zadelen en kunnen we pleitos als ik afstap....moet ik thuis wel even snel onder de douche door rennen.

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:28

mja, ik zou het wel heel leuk vinden, maar praktisch gezien blijft er dan alsnog niet zo heel veel van de dag over.. *krabt achter oor*
ik denk er nog heel even over na vanavond hoe laat dan handig is om te komen, want ik ben er nog niet uit :+

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 20:30

Denk er maar over na, maar anders red je het nauwelijks om mee te gaan taart te eten, dan is het al haast donker als je bij je moeder aankomt, verft niet echt handig.........op deze manier kan je nog tot een uur of een verven (dat is nog een aardig eind als je op tijd begint).

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:57

ja lisch ik ga geheel met fieke mee in deze pleeeez pleez pleezzzzzz?! *smeekt op blote knietjes*

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:59

Wij, fleur en ikkus, zijn er rond half drie, moeten nog effe de peerties doen! Lisch kom jij ook over de A12? Moeten we stukkie samen op???

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:39

Ik ga plannen dat ik er om 14.00 uur ben. Ongeveer. Plus minus. Enzo. Moet ook eerst Breghus doen, en soort douchen. Maaaar het is vanuit mij niet zo heel erg ver, dus zou moeten lukken.

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:46

anshrop schreef:
Wij, fleur en ikkus, zijn er rond half drie, moeten nog effe de peerties doen! Lisch kom jij ook over de A12? Moeten we stukkie samen op???

ik denk inderdaad dat het handiger is om smiddags te komen, maar weet nog effe niet precies hoe laat :o
ik kom over de a12, maar vanaf rotterdam, dus ik denk niet dat we dan oprijden? :D
anders had ik ook wel aangeboden de een of de ander op te halen, dan was ik langs wageningen en/of de meern gekomen :o

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:50

Ik kom vanuit Hoofddorp, en rij naar de meeting weer door naar Wageningen. Godzijdank is mijn toet weer helemaal normaal functionerend *\o/*

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:53

Ik ben er ook rond 14u!

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 22:20

Lisch nee rotterdam zie ik niet, dan pak jij de A15 -A12? ik moet bovenlangs, oosterbeek wagening idd, daar kom ik ook langs.
Ik ga de A12 op bij arnhem noord, en dan is het 1 rechte streep met heeeel veel vertraging door werkzaamheden :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 22:27

anshrop schreef:
Lisch nee rotterdam zie ik niet, dan pak jij de A15 -A12? ik moet bovenlangs, oosterbeek wagening idd, daar kom ik ook langs.
Ik ga de A12 op bij arnhem noord, en dan is het 1 rechte streep met heeeel veel vertraging door werkzaamheden :D

Valt op het moment honderd procent mee met de vertraging door werkzaamheden, heb hem zondag nog gereden. Afgelopen zomer had je een heel 90-traject, maar dat is nu niet meer! Gzellie, heb er zo'n zin in!

Rens, laat je nog even horen waar en hoelaat ik je kan halen?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 22:29

Oh ja, we hebben trouwens een hond op stal, een grote zwarte labrador, en bij vreemden gaat die behoorlijk tekeer als je aankomt met de auto. Wees niet bang, stap gerust uit, hij doet niks, is alleen een beetje lomp en springt soms tegen mensen op, maar als je "laag"zegt is dat eigenlijk ook over........alleen niet je honden uit de auto halen Lisch, Lucky is niet zo van de vreemde honden op zijn erf.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 22:35

Twinklebel schreef:
anshrop schreef:

Valt op het moment honderd procent mee met de vertraging door werkzaamheden, heb hem zondag nog gereden. Afgelopen zomer had je een heel 90-traject, maar dat is nu niet meer! Gzellie, heb er zo'n zin in!

Rens, laat je nog even horen waar en hoelaat ik je kan halen?

ja wacht, ik zal je vanavond of morgen even een pbtje sturen.... :j

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 22:48

Is goed!

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:33

Twinklebel schreef:
Oh ja, we hebben trouwens een hond op stal, een grote zwarte labrador, en bij vreemden gaat die behoorlijk tekeer als je aankomt met de auto. Wees niet bang, stap gerust uit, hij doet niks, is alleen een beetje lomp en springt soms tegen mensen op, maar als je "laag"zegt is dat eigenlijk ook over........alleen niet je honden uit de auto halen Lisch, Lucky is niet zo van de vreemde honden op zijn erf.....

neem ik niet mee, laat ik bij mijn moeder achter :)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 23:34

Jade schreef:
Twinklebel schreef:

neem ik niet mee, laat ik bij mijn moeder achter :)

Dat is ook handig!