Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

stiekem heb ik ook al vrij gevraagd 9 en 12 juli van me werk
(moest voor februari vakantieplanning inleveren
)
de dag erna ben ik jarig namelijk
En ik ben nog niet zeker of ik Floor meeneem. misslauie schreef:ik ook!en dus esmee ff vragen
En 's avonds ophalen is ook geen probleem.. 

Is net een week na mijn vakantie en vaak krijg je dan direct een zaterdagdienst op je bord geschoven.... Ik weet het pas 3 maanden van te voren of ik die zaterdag dan kan. Vrijdag kan ik dan in de avond komen (of zaterdagochtend vroeg) en dan zondag terug ofzo.
Wat denken jullie? 
Judibo schreef:Ik denk dat opjagen op zich wel meevalt, zeker als het een hele nieuwe groep is. Je moet je natuurlijk wel bedenken dat er soms klappen kunnen vallen, dat is paardeigen en normaal
Mac is wel braaf tot nu toe. Alleen als hij met Suus alleen staat en er komt een 3e paard bij, dan gaat ie jagen om ze bij Suus weg te houden.
Nou ik denk dat ik haar dan gewoon meeneem, inderdaad je weet niet wat er gebeurt. Zover ik weet is Madeira gewoon sociaal, alleen ze kan niet tegen als iemand te dicht bij haar komt (ook als we met ze alle in een bak rijden en iemand komt super dichtbij kan ze wel is gillen, gelukkig bokt ze niet meer onder het zadel). Judibo schreef:Mac is wel braaf tot nu toe. Alleen als hij met Suus alleen staat en er komt een 3e paard bij, dan gaat ie jagen om ze bij Suus weg te houden.