Oké we moeten nu echt wat gaan plannen. Ik zal even opschrijven welke zaterdagen ik niet kan iig.
Anoniem
Geplaatst: 20-02-10 13:12
6/3 13/3 20/3 27/3 10/4 17/4 24/4 15/5 29/5 5/6 Dus; Heel maart niet. April kan ik ook niet, want m'n papa is dat weekend jarig dat ik geen wedstrijd heb Dus ik zou pas weer kunnen in mei En dan alleen het eerste weekend van mei want het andere weekend heb ik al wat..
Zouden we nou eigenlijk goede vrijdag gaan? Want dat komt al best dichtbij en een vriendin en ik hadden eigenlijk afgesproken om die dag te gaan shoppen, en later kwam ik er pas achter dat dat dus goede vrijdag was. Maar ik heb gezegd dat ik nog even moest kijken of ik kon, dus ik kan het nog veranderen... En als we naar Amersfoort gaan: er is daar op 25 april koopzondag als ik me niet vergis, dus eventueel zouden we dan ook kunnen gaan.
Zou het alsjeblieft een andere dag mogen? Ik wil niet weer missen eigenlijk...
Maripossa
Geplaatst: 12-03-10 23:22
Ik heb nu eigenlijk al tegen m'n vriendin gezegd dat ik met haar ga shoppen op goede vrijdag... Want het moest wel echt gepland worden en het kan eigenlijk niet op een andere dag, want we moeten vóór 22 april iets gekocht hebben voor een vriendin en op andere dagen kon ik of zij niet... Ik weet niet of er nog zaterdagen zijn dat Rebec geen hockeywedstrijd heeft..?
Nouja, als iedereen verder kan op goede vrijdag kunnen jullie ook best zonder mij gaan hoor, ik ben toch al twee keer meegeweest. En er komen vast ook wel meer meetings.
Als het goed is heeft m'n vader de wedstrijdkalender klaar dus zal morgen kijken op welke datums ik wedstrijd heb en anders kunnen jullie ook gewoon zonder mij gaan , maar het liefste wil ik natuurlijk mee
Oh 't stond hier boven ergens ook al, maar goed, nog 1x dan; 6/3 De Mezen MB2 uit 13/3 Oosterbeek MB3 thuis 20/3 Flevoland Dronten MB2 thuis 27/3 Deventer MB5 uit 10/4 Epe MB1 thuis 17/4 De Mezen MB2 thuis 24/4 Oosterbeek MB3 uit 15/5 Flevoland Dronten MB2 uit 29/5 Deventer MB5 thuis 5/6 Epe MB1 uit