Ja, en desnoods kunnen we nog bij iemands paardje kijken die bij Arhnem ofzo staat! Maar in de divoza houden we het wel uit denk.
Ja klopt, daar vermaak je je wel ! maar gaan we dan eerst bij iemand thuis verzamelen?áls we dat gaan doen!
Denk dat dat wel een slim plan is ja. Want als er ook mensen met de trein komen, hoe komen die dan bij de Divoza als we daar afspreken ?
essie_blue schreef:DIVOZA! hahah maar ik laat mijn arme moeder niet nog een keer rijden ! sorry haha !haha,wat was er gebeurd dan?
jaaa goed idee,gaan we gewoon weer de hele dag door de divoza hangen,daar kun je ook gewoon drinken halen enzo en dan gaan we weer eerst naar de mac ! dat is op hetzelfde terrein
francaa schreef:jaaa goed idee,gaan we gewoon weer de hele dag door de divoza hangen,daar kun je ook gewoon drinken halen enzo en dan gaan we weer eerst naar de mac ! dat is op hetzelfde terrein das echt goed idee
idd ! goed idee franc haha Joyce, mijn moeder had ons toen allemaal naar de divoza gebracht en de hele tijd op ons gewacht enzo
aah arme moeder van es dus toen jullie in de divoza waren, heeft je moeder de hele tijdgewcaht enzo ?
sietske_drop schreef:Mag ik ook mee meeten? nou...denk het niet hoor nee jooh, natuurlijk mag jij mee meeten meid ! gezellig ! en dan hoeft ann ook niet alleen te reizen