_Dieuwke schreef:Oke is goed. Hoelang dan bij jouw en mag dat wel dan ?tuurlijk. toen met het andere topic mocht het ook. &&&& tegen die tijd heb ik mijn 2e pony ook wel, dus dan kan iemand anders wel op Bella.
_Dieuwke schreef:Volgende vakantie kom ik ook al naar Marieke met Mandy ( misschien ) moet wel mooi weer zijn he?!
Marieke1495 schreef:_Dieuwke schreef:Volgende vakantie kom ik ook al naar Marieke met Mandy ( misschien ) moet wel mooi weer zijn he?! extreem mooi weer
_Dieuwke schreef:Maar dan een dag of ook logeren ?jaaa, anders duurt het zo kort. kan wel in de wei. in een tent.
Marieke1495 schreef:_Dieuwke schreef:Maar dan een dag of ook logeren ?jaaa, anders duurt het zo kort. kan wel in de wei. in een tent. Tussen de paarden Ja maar die kunnen toch ook niet allemaal zo bij elkaar . Mandy heeft toch ijzers en die mept goed van zich af dan
Ils_e schreef:ilse kan zowieso niet met ze alle in land. dominante kreng trapt iedreen dan XDafzetten?
nee ijzers blijven om Ja Mandy ook en die is niet gewend met veel gras .. Dus die kan sowieso niet in een groenrijk land ..
Marieke1495 schreef:Ils_e schreef:ilse kan zowieso niet met ze alle in land. dominante kreng trapt iedreen dan XDafzetten? hahah !, zou kunnen!