sokkieso schreef:wie kunne en mogen (en kunnen het batalen) naar JAlatten wee ff lijstje maken:-Sofie-Demi (sowiezo zondags).
XxDamelzaxX schreef:Ik mag misschien wel, maar dan neem ik wel iemand mee die jullie niet kennen.....okedat je iemand anders meeneemt is niet erg
laraloveyou schreef:sokkieso schreef:wie kunne en mogen (en kunnen het batalen) naar JAlatten wee ff lijstje maken:-Sofie (beide dagen)-Demi (sowiezo zondags).
Ann_e schreef:Anders paardenevenement lijkt me beter, iets wat centraler ligt....utrechtse paardendagen
sokkieso schreef:Ann_e schreef:Anders paardenevenement lijkt me beter, iets wat centraler ligt....utrechtse paardendagentsja dat is nog steeds ver
sokkieso schreef:we kunnen ook gewoon winkelendat scheelt weer een toegangskaartje voor iets en dan gaan we in het weekend van januari of februari ?
laraloveyou schreef:sokkieso schreef:we kunnen ook gewoon winkelendat scheelt weer een toegangskaartje voor iets en dan gaan we in het weekend van januari of februari ?goed hoor