Ja waarom is iedereen zo wild van dat broodje Mario? Het is lekker, maar om er nou echt wild van te worden ? Vind t broodje hete kip bij De Luifel 10 keer lekkerder .
ik vind het heeeeerlijk broodje mario, echt tis zo jammer dat ik het niet altijd kan eten haha!
Britt_Sisi
Geplaatst: 03-01-10 20:12
ik hou er zo veel van als spongebob van krab burgers
oke grapje haha gaat te ver.
_Tara_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-10 20:28
@ Anne: Heb laatst wel een boekje gelezen dat je een paard toch overal aan moet kunnen raken. Als dat ergens niet fijn voor 'm voelt is er toch iets aan de hand. Volgens dat boekje dan.
Tja wat doen we nu met eten? Durft iedereen 't aan om bij Mr. Jack's te gaan eten?
oh oke dan kan ik wel, vrijdag komt me denk ik het beste uit, moet paardrijde zaterdag.. kan ik opzich wel verzetten maar ik denk dat veel mensen ook moeten werken zaterdag
_Tara_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-10 20:57
Sjaap schreef:
Lijstje Emma: Vrijdag of zaterdag Jacqueline: Vrijdag of zaterdag na 22 januari. Voorkeur naar de zaterdag ivm werk. Britt: Vrijdag
Britt_Sisi
Geplaatst: 03-01-10 21:02
_Tara_ schreef:
Lijstje Emma: Vrijdag of zaterdag Jacqueline: Vrijdag of zaterdag na 22 januari. Voorkeur naar de zaterdag ivm werk. Britt: Vrijdag of zaterdag
Ook goed, dacht dat zaterdag je niet goed uitkwam door 't paardrijden
Calanddra
Geplaatst: 03-01-10 21:05
Britt_Sisi schreef:
_Tara_ schreef:
Lijstje Emma: Vrijdag of zaterdag Jacqueline: Vrijdag of zaterdag na 22 januari. Voorkeur naar de zaterdag ivm werk. Britt: Vrijdag of zaterdag Jennifer: als het kan vrijdag, wel na de stufi
Sjaap
Geplaatst: 03-01-10 21:06
Ik kan vrijdag pas vanaf 7 uur/half 8 he, misschien iets eerder als ik een lift krijg en smokkel op mn werk, maar komt goed .
zozo ineens 4 paginas erbij! Dat gaat snel, maar het word ergens na de 22ste dus. Nou ik kan vrijdag en zaterdag allebei wel dus ik hoor het wel:p Naar de film en eten lijkt me leuk, maakt mij niet zo veel uit welke film en waar me eten. Daar ben ik niet zo moeilijk mee hoor haha.
Ook goed, dacht dat zaterdag je niet goed uitkwam door 't paardrijden
jaa, maar kan ik wel verzetten maakt niet zo veel uit, ik pas me wel aan haha
pressent
Geplaatst: 03-01-10 22:06
Britt_Sisi schreef:
_Tara_ schreef:
Lijstje Emma: Vrijdag of zaterdag Jacqueline: Vrijdag of zaterdag na 22 januari. Voorkeur naar de zaterdag ivm werk. Britt: Vrijdag of zaterdag Jennifer: als het kan vrijdag, wel na de stufi Victoria: vrijdag of zaterdag
Ik kan vrijdag pas na 7'en als ik mn training heb verzet .. En zaterdags werk ik de hele dag maar als het op tijd geplaatst word hoelaat en waar enzo kan ik wel vrij regelen
Ik wil 't sowieso wel op tijd regelen iig. Zal ik anders gewoon eens een vrijdag roepen? Als er dan teveel niet kunnen, kan ik altijd nog een andere datum roepen.