Hmm tja wat is er in Rotterdam te doen.. shoppen is ook wel leuk alleen heb t nou wel gezien in R'dam
Inujojo
Geplaatst: 25-11-09 17:09
Haha, nou ik ga nog even kijken of er wat toeristische sites zijn van Rotterdam .. En shoppen is wel anders ook wel okay xD.. hoewel ik heel moeilijk ben qua kleding xD
Ja en shoppen is wel leuk, maar we zijn met 9 mensen al... En met 9 shoppen... Nou ik weet dat met 3 al flink lastig is!
Maar goed we kunnen desnoods ook nog 's middags splitsen ofzo...
Inujojo
Geplaatst: 25-11-09 17:12
Zolang jullie maar niet naar het Sonneveldhuis willen vind ik heel veel best overigens, maar daar was niets aan .. onderkant lijkt op 1 grote badkamer, bovenverdieping op een detentiecentrum xD
geen idee, nooit geweest zei net al bij die ander misschien smiddags naar de bios, en dan wat later gaan eten? kunnen jullie daaarna gelijk door met stappen
Ik vind de Euromast lelijk en abseilen vind ik doodeng/kan ik niet
Celiien
Geplaatst: 25-11-09 21:38
inderdaad.. abseilen is eng ik gaa ttrouwens weer naar bed ( ja nu al.. laatste dagen kapot moe, en zaterdag ook nog schoolfeest tot 1 volgende dag 10.00 beginnen tot 20.00 savonds en dan de volgende ochtend paardrijden/huiswerk/bioscoop) maar ga eerst even een filmpiej kijken denk ik met chocoladepepernoten
SpikkelFire
Geplaatst: 25-11-09 21:39
Abseilen van dat ding lijkt me ook doodeng. van een muur durf ik het nog wel
Van een muur kan ik niet, ik kan niet met m'n voeten tegen de muur blijven, glij steeds weg
Celiien
Geplaatst: 25-11-09 21:42
nee das ook eng (vooral als iemand je vasthoud die het opeens allemaal niet meer weet, jij bovenaan hangt en de gymleraar zegt; ja even wachten kome r over 5 minuten aan )