Aach, kijk maar naar wat leuks, als ik het leuk vind & het is in de buurt, dan kom ik wel. Als het maar geen dierentuin is, nouja, mag natuurlijk wel, maar persoonlijk vind ik het minder leuk. Kies maar wat uit.
Schrikken we die paarden dan niet een beetje af, als we met een groep van 10 mensen of meer aankomen wandelen?
_Pansy_
Geplaatst: 09-11-09 23:12
Ik ben niet zo heel veeleisend! Dierentuin lijkt me iets minder, maar ach, ik weet het ook niet! Bij paarden lijkt me heel leuk, want ik ben dol op paarden! Dan kunnen we ook dingen van elkaar leren op paardenfotografie-gebied (zoals welke houding, hoe lokken/mooi laten kijken, etc.). Maar er zijn vast nog veel andere leuke dingen!
Wel fijn als het in Utrecht oid kan, zo centraal mogelijk.
Wij hebben op stal (te Utrecht) nog wel leuke knollen (de mijne ) en kan ook wel wat regelen denk ik met leuke en jonge beestjes. Tenslotte moet je ook minder mooie (van zichzelf) paarden goed op de foto krijgen !
Aims
Geplaatst: 09-11-09 23:59
Als het centraal is vind ik het best Vind ik ook een leuk idee Natalie! (Ik kom sowieso nog een keer bij jou langs he? Jij was het toch met wie ik pb-de? Of heb ik weer het geheugen van een )
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-09 10:28
Femke zit niet meer bij ons topic, Aims
Als ik moet kiezen ga ik voor de konikpaarden! Ik hoef ze nog niet eens goed op de foto te zetten, maar gewoon het zien lijkt me al leuk
wajoh dan wil ik mee (a) jij woont toch niet zover bij mij vandaan kunnen we wel samen reizen toch
Maaaaaaaaaaaaar we houden 't ff centraal. Dat vind ik ook een goeie nat! Je hebt natuurlijk ook wel eens dat je een shoot hebt en het paard niet 'mooi' vind :p
Ja daarom. En elk paard moet je toch netjes vastleggen. Nu zeg ik niet dat we hier alleen maar lelijke knollen hebben, maar het zijn veelal niet de knapste. Meer van die pony-pony's !
eigenlijk gewoon standaard 'paarden' paarden zeg maar
Natalie1993
Geplaatst: 11-11-09 21:45
Wacht - zal ik even wat foto's plaatsen anders? Voor het idee?
Volgens mij zijn wij de enige in dit topic trouwens
Aims
Geplaatst: 11-11-09 21:48
Nee hoor, ik lees mee!
Natalie1993 schreef:
Ja jij komt nog bij mij langs ! Wanneer ?
Ik heb nu geen maandagen vrij meer Anders in de vakantie? Dan pb-en we tegen die tijd verder, houden we dit topic on-topic. En natuurlijk kan je mee daan!