daar hebben we het al over gehad... was geen goede optie vanwege mensen die in het Noorden wonen Of denken andere daar anders over?
Handtas
Geplaatst: 15-10-09 12:17
ja nja ik ben zowat de enige die uit het noorden komt en als we zwolle doen kunnen er ook weer mensen niet ik hoop maar dat mn paps me naar utrecht wil brengen, maar ik durf het eigenlijk al haast niet te vragen...
vind zwolle beetje t duur, maar ik dacht als patries met de trein gaat, wil ik best haar een paar (2 of meer) euro geven en als iedereen dan ff haar een beetje geeft dan is het wel eerlijker, snap je? of vinden jullie dat dom? want dan heeft ze in totaal wel iets van 15 euro van ons.. en utrecht is voor mij maar iets van 8 volgens mij. maar zwolle is het voor iedereen alsnog best ver, en ik zit een beetje met hoe laat we het dan doen want dan zou ik nog naar lochem kunnen naar mijn oma of weer naar huis maar dan liever niet in het donker (mijn ouders kunnen/gaan me ook niet halen want we hebben geen auto en met zo een huur greenwheels ding is het alsnog best veel geld).
jaa opzich kan wel, alleen voor brenda is ookal heel duur! hoezo gratis? brengen je ouders je? opzich vind ik ver reizen niet zo heel erg, maar dan zit ik nog steeds met de tijd.. patries kan jij anders eerst vragen of je zeker weten niet naar utrecht kan want dan kan ik kijken voor zwolle oké?