Tis niet leuk nee. Maar idd een bioscoop in de buurt? Maakt toch niet uit als we niet weten hoe die is? Als het er maar één is...
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-09 13:19
Volgend jaar vind ik ook wel lang duren Mij maakt het niet uit wou alleen aangeven dat ik geen idee heb hoe die bioscopen zijn. In de lijst hierboven kun je zien welke films zondag draaien in welke bioscopen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 22-10-09 17:39
Naar welke plaats gaat jou voorkeur uit Carola? Wat is voor jou dichtbij?
En komt Sigrid nog? Die heb ik hier al lang niet gezien...en Iris wist niet zeker of ze het redde...alleen als we een film rond 3 uur doen...
Ik lees nog gewoon mee hoor, en kom ook zeker nog. Heb het alleen ontzettend druk, meubels in elkaar zetten zodat ik binnenkort eindelijk kan verhuizen.
Fame lijkt mij zeker ook erg leuk, kan me de serie nog wel herinneren! Ergens gaan eten na afloop word mij ook een beetje te duur, of het moet een simpel patatje bij de snackbar zijn....
Iets anders doen is voor mij ook geen optie, heb een persoonlijke kredietcrisis Patatje na de film vind ik prima! Fame, geen flauw idee wat het is, maar fine by me! Lol hebben we toch wel denk ik
Dit moeten we dan wel snel beslissen...althans, een locatie zodat we weten waar we heen moeten rijden. Of spreken we bij Carola af en gaan we vanuit daar naar een bios?
Hoe zit dat met parkeren dan? En welke stad doen we dan? En naar welke film willen we dan want dan moeten we kijken hoe laat ze draaien...
We kunnen ook gewoon makkelijk doen en meeten bij jou Carola. Je hebt films genoeg en een mooi scherm om het op te kijken. Kunnen we patat halen bij de snackbar ofzo.
Bij mij thuis is niet mogelijk omdat mijn vriend vrienden krijgt.
De film zou toch Fame worden? In Zwolle om 15:30 bij bioscoop de Kroon. Parkeren is op de ''gewone'' zondag gewoon gratis net buiten de binnenstad (Ilona heeft daar eerder de auto gezet toen we naar de film gingen). Max 5 min lopen vanaf de bioscoop.
Als we niet reserveren dan kunnen we de kaartjes vlak voor de voorstelling ophalen. Weet niet wanneer de film is uitgekomen in de bios maar volgens mij hoeven we niet te reserveren als het langer dan een week draait in de bios.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 23-10-09 20:10
En waar is dat parkeren precies?? Of zal ik jou komen halen Carola?
Weet iemand trouwens iets van Magda?
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-09 21:00
Magda is al heel lang niet meer in het topic geweest denk dus niet dat ze bij de meeting komt.
Ophalen of parkeren maakt me niet uit, wat je het handigst vind. Parkeerplaats is aan de Schuurmanstraat, Zwolle voor de school (staat rechts als je bij de Schuurmanstraat bent).
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 23-10-09 21:11
C_arola schreef:
Zwolle voor de school
Groene welle? Want dan weet ik het wel te vinden. Dan maakt het mij niet uit of ik jou eerst haal of meteen naar de parkeerplaats ga.