Ik ga ook zelfstandig dan, ik moet zondags ook weer terug. Het lukt mij niet om maandags vrij te krijgen...
Met mij kunnen uiteraard ook mensen meerijden, vanaf Amstelveen zo hoppa naar boven
Saar
Geplaatst: 19-10-09 11:14
Ik heb vrijdag en maandag vrij genomen. Dus ik kan vrijdag heen en maandag terug en alles daartussen. Ik laat het even afhangen van wie wanneer gaat. Denk niet dat ik op vrijdag al in mijn eentje ga
Schoonmaken kunnen we idd makkelijk zelf effe doen. Kunnen het toch in een weekend niet zo ontzettend smerig maken.
Zijn er daar handdoeken? Of moeten we die zelf meenemen?
Chubby
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-09 11:16
Beddengoed is aanwezig, handdoeken moeten we zelf meenemen..
Ohh zo, ja dat komt wel goed Als er maandag geen auto meer gaat dan neem ik desnoods wel de trein vanaf Den Helder ofzo, en vanaf Rotterdam reis ik weer op abbonnement
Anoniem
Geplaatst: 19-10-09 11:35
De boot is altijd een retourtje Kost geloof ik 6,- p.p te voet. Met de auto 35,- per auto.
Retour is niet datum bindend, dus je kan altijd terug wanneer je wilt
Chubby
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-09 11:37
Kosten retour p.p. zijn 3 euro Kosten retour voor een fiets zijn 2.50 euro
Dus je kunt (mits plaats in de auto) ook zelf je fiets meenemen.
Ik laat de vrijdag (en het hele weekend trouwens) even van het laatste moment afhangen ivm oma... ze gaat vrij rap achter uit nu Dus inprinciepe ga ik wel gewoon mee maar het kan zijn dat er wat tussendoor komt ofzo, even onder voorbehoud, sorry.
Dit heeft natuurlijk geen invloed op betaling van mijn kant af
Saar
Geplaatst: 23-10-09 11:38
Lin, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Dat is toch logisch