Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lekker thuis blijft, ben ook ik er het hele weekend te vinden! 
Zo spannend! En voor mij een compleet nieuwe wereld!
spannend !
)ben der wel van plan daar te rijden, op het inrijd terrein ( niet als func.proef). Dan is ze al die drukte ook gelijk gewend 
, we wonen in zeeland dus het word een pokke-eind naar assen!
haha Lisenka schreef:Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Ik vind het echt het gezelligste weekend van het jaar. Ben wel supergespannen voor het rijden. Kan gelukkig zaterdag lekker ontspannen genieten. Halley vindt het in elk geval geweldig om mee te zijn en geniet van alle aandacht.
Elske gelukkig dat het relatief nog meegevallen is. Ben trouwens ook heel benieuwd naar Privaron, alweer'een tijd terug dat ik die gezien heb en Principia natuurlijk (deze merrie heeft mij al meerdere malen letterlijk kippevel bezorgd).

het zit er idd wel in, ze kan heel mooi strekken, maar ze vind het wel erg moeilijk. en aangezien ze daar van alles ziet, schiet ze vast in galop
wat ik dus niet hoop
Elskevree schreef:Lisenka schreef:Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Ik vind het echt het gezelligste weekend van het jaar. Ben wel supergespannen voor het rijden. Kan gelukkig zaterdag lekker ontspannen genieten. Halley vindt het in elk geval geweldig om mee te zijn en geniet van alle aandacht.
Elske gelukkig dat het relatief nog meegevallen is. Ben trouwens ook heel benieuwd naar Privaron, alweer'een tijd terug dat ik die gezien heb en Principia natuurlijk (deze merrie heeft mij al meerdere malen letterlijk kippevel bezorgd).
Kiki, ik zit ook met een bruine merrie in jouw rubriek. Een eerste plaats zal er wel niet in zitten want de kampioene van vorig jaar (+ half zus) zit ook in onze rubriek. Zowiezo is het een heel sterk vertegenwoordigde rubriek in ieder geval voor exterieur, qua bewegingen denk ik dat je een goede kans maakt. De merrie die ik voorbreng kan ook heel lekker lopen maar vindt het moeilijk om dat op commando te doen. Het wordt weer een spannende rubriek!
Ze was zoooo mooi aan het einde van haar dracht rond en trots en zeer barok. Maar na het veulenen is ze ontzettend moe geworden en is ze wat gewicht en vooral uitstraling verloren. Ze is wel al opgeknapt gelukkig, maar ze is nog niet in haar meest optimale doen, wel jammer.
. Ik lees vaak stiekem mee (oeps). Leuk dat er een weekend is voor jullie waar je elkaar tegenkomt op de dagen met jullie gezamelijke voorliefde. heel veel plezier! Ik ga zondag ook lekker genieten van de mooie PRE's.