Barokke paarden bokkers naar Campeonata

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisenka

Re: Barokke paarden bokkers naar Campeonata

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:09

Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Ik vind het echt het gezelligste weekend van het jaar. Ben wel supergespannen voor het rijden. Kan gelukkig zaterdag lekker ontspannen genieten. Halley vindt het in elk geval geweldig om mee te zijn en geniet van alle aandacht.

Elske gelukkig dat het relatief nog meegevallen is. Ben trouwens ook heel benieuwd naar Privaron, alweer'een tijd terug dat ik die gezien heb en Principia natuurlijk (deze merrie heeft mij al meerdere malen letterlijk kippevel bezorgd).

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 22:02

Kan helaas niet komen :'(.
Zaterdag werken, gelijk vanuit daar naar een verjaardag in Zeeland waar we overnachten, en dan zondag naar blijdorp met Ricks' familie...

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 23:06

Jammer Jasmijn. Had het wel gezellig gevonden. Veel plezier in elk geval.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 23:44

Ondanks dat mijn barokke haflinger :P lekker thuis blijft, ben ook ik er het hele weekend te vinden! :D

Mag mee met mijn vriendinnetje en haar dochter Kiki en hun mooie anda merrie Hidra WH II.

Ben bijna net zo zenuwachtig als de eigenaren zelf ;) Zo spannend! En voor mij een compleet nieuwe wereld!

Zijn er nog bokkers aanwezig bij de geplande BBQ zaterdagavond?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:08

hoihoi :wave:
*komt via buitenzorg aan dit topic*

Ja, mijn 5 jarige bruine merrie doet mee aan campeonata :D
ik ga der zelf voorbrengen... dusse :D spannend !
Wou eerst ook onder het zadel doen, maar uiteindelijk toch nog niet gedaan aangezien de linkergalop nog niet bevestigt is. en verderest vind ik der vaak nog te heet voor een proef (na een uur is ze nog niet moe te krijgen ;) )ben der wel van plan daar te rijden, op het inrijd terrein ( niet als func.proef). Dan is ze al die drukte ook gelijk gewend :j

helaas voor ons was deurne beter geweest :+ , we wonen in zeeland dus het word een pokke-eind naar assen! :Y)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:14

Jasmijn, jammer dat je niet komt! Kan je niet met Rick zijn familie naar de Campeonato ;) haha

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:33

Lisenka schreef:
Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Ik vind het echt het gezelligste weekend van het jaar. Ben wel supergespannen voor het rijden. Kan gelukkig zaterdag lekker ontspannen genieten. Halley vindt het in elk geval geweldig om mee te zijn en geniet van alle aandacht.

Elske gelukkig dat het relatief nog meegevallen is. Ben trouwens ook heel benieuwd naar Privaron, alweer'een tijd terug dat ik die gezien heb en Principia natuurlijk (deze merrie heeft mij al meerdere malen letterlijk kippevel bezorgd).

Ben het helemaal met je eens. Dit is echt het gezelligste weekend van het jaar! Ben benieuwd hoe Halley er dit jaar uit ziet. Heb je je al opgegeven voor de BBQ?
Privaron is echt geweldig. Hij liet zich zo mooi zien in België toen hij even los mocht. Ben benieuwd wat je van hem vindt...
Tja, ik mag me gelukkig prijzen met mijn relatief lichte verwonding. Wat ik van omstanders heb gehoord, werd ik echt gelanceerd. Het ging zo snel dat ik de val geen eens met mijn handen heb opgevangen. Ik lag gewoon plat op mijn buik. Mijn hoofd was gelukkig niet op de grond gekomen door de sombrero. Sterke dingen zijn dat!

Kiki, ik zit ook met een bruine merrie in jouw rubriek. Een eerste plaats zal er wel niet in zitten want de kampioene van vorig jaar (+ half zus) zit ook in onze rubriek. Zowiezo is het een heel sterk vertegenwoordigde rubriek in ieder geval voor exterieur, qua bewegingen denk ik dat je een goede kans maakt. De merrie die ik voorbreng kan ook heel lekker lopen maar vindt het moeilijk om dat op commando te doen. Het wordt weer een spannende rubriek!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:40

Heb me nog niet opgegeven voor de bbq. Moet dit nog doen. Kan ik met jou tenminste ook kletsen. Jij hebt het zo druk.

Wat een geluk dat je de sombrero op had. Ja, je hebt echt geluk gehad.

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:27

Als je je vandaag nog opgeeft (is de laatste dag) voor de BBQ krijg je 5 euro korting... Zaterdag is wel druk. Ik loop in 5 verschillende rubrieken mee. Zondag heb ik meer tijd om te kletsen maar dan ben jij weer druk... haha

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:46

Ok, geef me vandaag direct op. Kan jij me zondag ook mooi steunen.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:11

Elskevree schreef:
Als je je vandaag nog opgeeft (is de laatste dag) voor de BBQ krijg je 5 euro korting...

Thnx! Gaan we gelijk doen dan maar! :D

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:26

ester@ alleen voor leden ;)

Elskevree @ gezellig! :)
mijne wint ook niet kwabeweging hoor :j het zit er idd wel in, ze kan heel mooi strekken, maar ze vind het wel erg moeilijk. en aangezien ze daar van alles ziet, schiet ze vast in galop :+ wat ik dus niet hoop :=

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:33

Elskevree schreef:
Lisenka schreef:

Kiki, ik zit ook met een bruine merrie in jouw rubriek. Een eerste plaats zal er wel niet in zitten want de kampioene van vorig jaar (+ half zus) zit ook in onze rubriek. Zowiezo is het een heel sterk vertegenwoordigde rubriek in ieder geval voor exterieur, qua bewegingen denk ik dat je een goede kans maakt. De merrie die ik voorbreng kan ook heel lekker lopen maar vindt het moeilijk om dat op commando te doen. Het wordt weer een spannende rubriek!

Nou van die halfzus van de kampioene hoef je dit jaar geen concurrentie te verwachten hoor :+ Ze was zoooo mooi aan het einde van haar dracht rond en trots en zeer barok. Maar na het veulenen is ze ontzettend moe geworden en is ze wat gewicht en vooral uitstraling verloren. Ze is wel al opgeknapt gelukkig, maar ze is nog niet in haar meest optimale doen, wel jammer.

Kiki, die van jouw heb ik zien lopen op de voorbrengclinic, met haar beweging gaat ze zeker wel scoren!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:36

Ik heb toch een hotelletje geboekt!
Hoef ik niet megavroeg op en al.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:37

annash, dat scheelt al! :))

wij hebben een stacaravan :j

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:50

Shanna, je had ook wel in hotel Sanne gemogen, te Groningen ;)

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:54

Ik ga lekker met Cora ernaar toe. Gelukkig werkt mijn pijnblok prima, en als het enigszins lukt wil ik graag vrijdag helpen.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:28

BBQ is geregeld. Gisteren zalige les gereden. Morgenochtend nog een les en dan de spulletjes bij elkaar zoeken en hond wegbrengen. Hoef ik vrijdag alleen Halley nog maar te doen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:17

Klinkt goed Lisenka! Waar slapen jullie?

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:05

Denk dat wij heen en weer rijden ivm de paarden. Misschien dat ik bij mijn schoonzus in Assen ga slapen. Weet het nog niet precies. Welk hotel zit jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:06

Ik twijfel nog wat Esmee en ik gaan doen.... Heen en weer rijden, camping of hotel.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:32

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:36

Wat gezellig allemaal! Jullie zijn natuurlijk allemaal uit het Barokke-topic :-). Ik lees vaak stiekem mee (oeps). Leuk dat er een weekend is voor jullie waar je elkaar tegenkomt op de dagen met jullie gezamelijke voorliefde. heel veel plezier! Ik ga zondag ook lekker genieten van de mooie PRE's.

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:23

Ik zit samen met Elise en Manon in het van der Valk hotel. Ik sprak vandaag toevallig Ellen (Schuthof) en die zit ook in hetzelfde hotel

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:54

Van der Valk zit er echt vlakbij en Gieten is ook niet zo ver weg.

Elske en Shanna: welke dag komen jullie aan?