Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisenka schreef:Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Ik vind het echt het gezelligste weekend van het jaar. Ben wel supergespannen voor het rijden. Kan gelukkig zaterdag lekker ontspannen genieten. Halley vindt het in elk geval geweldig om mee te zijn en geniet van alle aandacht.
Elske gelukkig dat het relatief nog meegevallen is. Ben trouwens ook heel benieuwd naar Privaron, alweer'een tijd terug dat ik die gezien heb en Principia natuurlijk (deze merrie heeft mij al meerdere malen letterlijk kippevel bezorgd).
Elskevree schreef:Lisenka schreef:Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Ik vind het echt het gezelligste weekend van het jaar. Ben wel supergespannen voor het rijden. Kan gelukkig zaterdag lekker ontspannen genieten. Halley vindt het in elk geval geweldig om mee te zijn en geniet van alle aandacht.
Elske gelukkig dat het relatief nog meegevallen is. Ben trouwens ook heel benieuwd naar Privaron, alweer'een tijd terug dat ik die gezien heb en Principia natuurlijk (deze merrie heeft mij al meerdere malen letterlijk kippevel bezorgd).
Kiki, ik zit ook met een bruine merrie in jouw rubriek. Een eerste plaats zal er wel niet in zitten want de kampioene van vorig jaar (+ half zus) zit ook in onze rubriek. Zowiezo is het een heel sterk vertegenwoordigde rubriek in ieder geval voor exterieur, qua bewegingen denk ik dat je een goede kans maakt. De merrie die ik voorbreng kan ook heel lekker lopen maar vindt het moeilijk om dat op commando te doen. Het wordt weer een spannende rubriek!