ik hoorde nathalie iets over de efteling roepen? voor waterfietsen wordt het inmiddels een beetje koud geloof ik
xmarliez
Geplaatst: 11-10-09 12:31
Uhmm ja lijkt me leuk Efteling is wel erg duur dus mensen die met openbaar vervoer komen zonder korting zijn veel geld kwijt. Ik kan eventueel wel gebracht worden door me zus, vriend of vader .
ik kan bij mij in de buurt mensen met de auto meenemen (mits het dit jaar nog is, vanaf volgend jaar heb ik geen auto meer ) of als den haag station dichterbij is (dus goedkoper) kan ik daar ook mensen oppikken
ik kan wel even kijken of ik ook de auto kan lenen, dan kan ik eventueel nog iemand meenemen! Wie woonde er ook alweer in Noord-holland? of was die er niet meer?
Ja joh... echt wel Misschien moeten we maar een boswandeling maken, ieder appart dat filmen, naar 1 iemand sturen, die maakt er 1 filmpje van waar we allemaal in voor komen, en dan lijkt het net of we een meeting gehad hebben
hihi maar ik heb geen filmcamera! ik ben idd eigenlijk ook wel een beetje blut, zeker nu ik binnenkort geen baan meer heb... toch maar ergens een drankje doen ergens dan?