Spokentocht in Rotterdam!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 16:41

Samira010 schreef:
Ik ga niet meer mee.
Na wat informatie te hebben gekregen over het bezoeken van spook plekken en bewust te zoeken naar geesten ben ik ook streng gewaarschuwd. Ik zou als ik jullie was echt niet gaan. Dit is ook een soort privacy schending, geesten willen hun rust en die krijgen ze niet door plaatsen te bezoeken waar ze zijn. Je kan gevolgd worden, en er zijn er zelfs bij die in je lichaam kunnen treden waardoor je je niet lekker voelt. Het is echt gevaarlijk, en je kan echt getreiterd worden als ze met je mee gaan. Mensen die toch gaan wens ik veel succes. :n

Ik wou het net zeggen. Ik vind het ook redelijk disrespectvol om 's nachts op een kerkhof te lopen in de hoop een geest te zien.
Om je daar zo bewust mee bezig te houden en ze op te zoeken.. in feite vraag je er dan om om lastig gevallen te worden.

Faline

Re: Spokentocht in Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 13:31

Dat ziekenhuis lijkt me best interessant, maar hoe zit dat met de beveiliging daar? En om dat nou snachts te doen. :+ Begin van de avond oid lijkt me een beter idee.
Sowieso... grote steden en snachts daar ronddolen lijkt me geen puik plan. En dan zijn het meer de levende figuren waar ik bang voor ben. :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:18

Tipje: in de buurt van de Van Nelle fabriek schijnt ook niet alles 100% te zijn volgens the ghosthunter!

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:35

Ik wil wel mee maar dan moet ik wel even kijken of ik op die datum die word afgesproken kan, en ik moet kijken of het te doen is met openbaar vervoer en of ik dan nog thuis kom ;). Lijkt me wel heel gaaf!

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:44

Ja ik moet ook nog even kijken of ik met OV kan komen, ik ga toch wel voor een plek die echt spookt hoor ! Want daar gaat het tenslotte om, en dan ze je gaan volgen dat geloof ik niet echt... en anders regel ik wel een uitdrijfer ofso :o

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:00

hahahaaa ja eva_D, ik ben het compleet met je eens. Het zou geen 'spokentocht' zijn als je niet 's avonds laat gaan en naar een historisch monument gaat waar niks aan de hand is. Sorry, maar dat zie ik niet zitten, daarvoor zou ik echt niet gaan.
Dan kun je net zo goed naar een spookhuis op de kermis gaan....

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:38

sunny_l0ve schreef:
Dan kun je net zo goed naar een spookhuis op de kermis gaan....

:D lol

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 23:01

Dat is dan denk ik nog enger ! Tenminste donker en je schrikt mischien nog ergens van :+