ja ze, begin september zijn bij mijn weten herexamens alei, vorig jaar had ik er toen toch nog
SofieHavan
Geplaatst: 17-06-09 11:06
Paljassofie schreef:
maja, tdoet er niet zo hard toe me Beau e, tis nu nie alsof wij ooit iets gaan presteren e
Beau is geen gemakkelijk paard en mij ga je niet horen zeggen dat je de volgende cross zal winnen, maar ik zal ook niet zeggen dat jullie niet meer zullen presteren!! Komaan Sofie'tje! T ging al vrij goed in Zwijnaarde en als hij blijft vooruit gaan... Trouwens 't verstand komt met de jaren, kijk naar Talitha haar Wieze Bij deze verplicht ik je om eens mee te gaan Trouwens wanneer kan je wel? Dan gaan we gewoon eens met ons twee?
SofieHavan
Geplaatst: 17-06-09 11:09
K heb net even gekeken: Merendree is 20 september, aangezien het terrein van niemand is, kan je gaan oefenen wanneer je maar wil, ook bv de 18 of de 19e als alles er al staat en mooi is opgekuist (of liever de week ervoor dat niet te veel is voor de horse) Des goed voor mij heb ik nog eens een training en goed voor jou als je wil mee doen heb je dan ook een stapje voor hé En als je niet wil, oktober kan ik ook hé
Dan kom ik ook nog es oefenen Week voor Merendree, en Mara dan mss ook Kunnen we nog een minimeeting houden hé
Zit daar zo geen 'klein-laag' proefje bij in Merendree?
SofieHavan
Geplaatst: 17-06-09 11:17
Nee 't is kleine cross en grote cross K vond de kleine cross te doen (k was 5e vorig jaar) maar eu der zitten zo afsprongen in die ik mega eng vond, écht té neig voor de kleine cross maar natuurlijk als je paard afsprongen gewoon is, is dat peanuts hé En je kan ze oefenen dus das al veel... Afhankelijk van hoe de oefening verloopt zou ik dit jaar de grote cross willen rijden, alleen ambetant dat alles dan 'groter' is, ook de dresuurproef en de jumping...
Edit: net gekeken op VLP voor ons is er een proef 80 en 90 dus ik ga mij in 80 houden... Maar de kleine cross is goed te doen hoor moet rekenen dat daarvoor (6 september) ook nog Deurle is waar ze kunnen 'oefenen'. Met dat die andere manege failliet is, is dat wel nen cross minder...
Ja, Deurle doe ik wel mee Daar was ik es 4de met Leoke Hmm Deus doet geen afsprongen, aléja, heb daar nooit op kunnen oefenen en hij vind ze eng En ik ook alst zo diepe zijn Mss nog even afwachten dan
Karolientje
Geplaatst: 17-06-09 11:23
ja vurste is opgekocht, alle cross hindernissen zijn afgebroken merendree kan je indd de dag op voorhand nog gaan oefenen ik ga vaak s'avonds dan staan de meeste grachtjes ook open. Ik ga t wel altijd even vragen aan de mensen die daar staan of ik vlug ff mag oefenen. De kleine cross is goed te doen de afsprongen zijn inderdaad een beetje ferm, maar ik vond ze makkelijker springen dan die ene in zwijnaarde. ik hoop dit jaar eindelijk ook Deurle eens te kunnen meerijden, had voordien altijd herex
PatsyPatsy
Geplaatst: 17-06-09 11:30
zo jammer van vurste. ik ga ook nog wel eens in begin van september om te oefenen. later denk ik dat het drukker zal zijn want ja, iedereen wil nog es oefenen kvond die afsprongen juist meevallen. ver ieder paard wil da springen, tis meestal de ruiter die schrik heeft (ja kheb het op mezelf haha) "neeeee fien ik wil nieeeeaaaaaahhh" en toen zat quinz al lang beneden . egor maakte daar ook helemaal niets van. maar tblijft wel eng haha
bij mij zijnt vooral de grachtjes waar ze alletwee schrik van hadden, al is die maar 30 cm breed ofzo. daar heb ik er 3x bijna bij afgelegen haha. shhht
ik heb vorig jaar die in vollezele ook meegedaan. man die was prachtig !! met al die heuvels die doe ik weer zeker mee
Laatst bijgewerkt door PatsyPatsy op 17-06-09 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt
SofieHavan
Geplaatst: 17-06-09 11:31
Uhu Alizé je kan ze oefenen Weet je trouwens dat dat puur een klik in uw hoofd is? Ik was daar doods bang van hé, ik dacht dat mijn paard daar gigantisch ging afspringen enzo... (doemscenario's ) Maar nee, gewoon voor u kijken en huplaaa en eenmaal je het gedaan hebt is de angst weg Vooral niet naar beneden zien Maar voor de rest is dat het zelfde als een butte hé maar in Merendree kan je dat opbouwend oefenen bv de trappen afgaan enzo
SofieHavan
Geplaatst: 17-06-09 11:32
laaauwrah schreef:
ik heb vorig jaar die in vollezele ook meegedaan. man die was prachtig !! met al die heuvels die doe ik weer zeker mee
Ik heb dit jaar vollezele ook mee gedaan dat was inderdaad ZALIG écht de leukste ooi K was mijn 3e daar (jaaa k ben fier op mijn dier )
SofieBeau
Geplaatst: 17-06-09 11:33
Deurle kan ik door herex wrs ook niet meerijden of ze moeten mooi vallen... afsprongen doet Beau met zijn ogen dicht overigens, dat is tprobleem niet tis da achterlijk water e
tis gewoon nogal idioot da ik nie mee kan e Sofie, alei, was zelf ook al sinds zwijnaarde aant zeggen van keer allemaal samen naar Merendree te gaan oefenen ma tkomt er nog wel keer van idd dacht trouwens da Merendree wel ne kleineren cross had, merde maja, Beau moet da wel kunnen zekers?
saariewaarie
Geplaatst: 17-06-09 11:34
Havan is mss niet moeders mooiste (allez dat vinde gij toch ) ze haalt toch wel resultaten eh
Karolientje
Geplaatst: 17-06-09 11:34
2brt schreef:
Maar voor de rest is dat het zelfde als een butte hé maar in Merendree kan je dat opbouwend oefenen bv de trappen afgaan enzo
zo heb ik t utvik ook geleerd en die trapjes zijn echt superleuk om te doen!
PatsyPatsy
Geplaatst: 17-06-09 11:35
sofiehavan: bij mij klopte die puntentelling nie ik had supergoeie dressuurproef gereden. foutloos springen en enkel een weigering op de eerste waterbak maar der dan toch doorgegaan uiteindelijk. en mijn vriendin had 5 weigereingen en al en die had supergoeie punten en ik was uitgesloten ?? man ik was vies
oja en ik was het water ook bijna vergeten. ge kunt emoe nog niet met wat druppeltjes water besprankelen, laat staan in ne waterbak rijden! maar vorige keer is hij na efkes oefenen der toch doorgeweest in merendree trots trots
SofieBeau
Geplaatst: 17-06-09 11:36
de trappen lijken mij echt idioot moeilijk me Beau, die dingen zijn op wa berekend op galoppassen vermoedelijk? en de gangen die Beau allemaal uitvindt da ga moeilijker zijn me hem dan zo ne giga afsprong ze
int naar boven springen klopt de laatste niet van afstand, ik heb daar nog geen één paard just zien opspringen, dat moeten ze zelf een beetje oplossen, mr in princiepe staat da als een in-en-uit en kunnen ze daar praktisch geen fouten op maken
trappen lukken zelfs supergoed met mijn ieniemieniepony'ke
met falco eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar mag eig geen probleem zijn denk ik de rest vind ik eng aan cross e, maar afsprongen en trappen, bring it on (kweet ben raar)
Venna
Geplaatst: 17-06-09 11:41
héhé zie ik nu pas dit topic, welke datum is er afgesproken?
SofieBeau
Geplaatst: 17-06-09 11:42
ah, alst in-uit staat gaat geen probleem zijn me mijn hertje, maja, kan toch nie mee
merita : 26 juli
Venna
Geplaatst: 17-06-09 11:43
26 juli, dan kan ik ook, is er nog plaats voor merita en haar zotte 4 jaars die nog nooit een cross hindernis gezien heeft edit, waar is t ergens te doen? sofie
ik kan ook niet mee, maar spring ook niet mee en vind dat bijgevolg ook niet zo erg... en trouwens, als ik zin heb om te gaan rijden daar, dan ga ik gewoon... is niet zo heel ver...
ik ga gelijk 1x / jaar zeker naar daar gaan crossen, met een vriendin... ik ga haar en haar paardje ophalen in zwijnaarde en dan rijden we met de vanne naar merendree... das echt super relax en chill, eens goed bijpraten ook, zalig
PatsyPatsy
Geplaatst: 17-06-09 11:46
merita, tuurlijk maar enkel het vervoer zal probleem zijn. hebt ge zelf trailer of camionneken?
Venna
Geplaatst: 17-06-09 11:47
laaauwrah schreef:
merita, tuurlijk maar enkel het vervoer zal probleem zijn. hebt ge zelf trailer of camionneken?
trailer maar geen jeep, daarvoor moet ik papa lastig vallen
waar ligt merendree?
Karolientje
Geplaatst: 17-06-09 11:47
ik ben verwend , paardjes staan op een halfuurtje (paard)rijden van t parcours