Mensen die dan niet kunnen of mensen die zin hebben in een 2e meeting dan kan er een 2e worden geregeld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoetje_ schreef:SaskiaKur schreef:Ik denk sowieso dat we meerdere meetings moet plannen ivm dat we met zoveel man zijn en het dus niet zeker is dat we allemaal op 1 dag kunnen.
We kunnen gewoon eerst 1 dagje plannen voor Aspen, en daarna kunnen we altijd de locatie bij MB of bij mij regelen.
dit is miss idd wel t makkelijkste
waarschijnlijk haakt de helft toch af door omstandigheden enzo
en die kunnen dan miss wel weer op een andere data bij een ander "slachtoffer"
Citaat:Aspen:
- Else
- Esmee
- Nathalie
- Danique
- Saskia
- Mariska
- Susan ovb
- Suzanne(SuusKiiss)
- Renske
- Natalie
- Sanne ( kan met de fiets dan)
- Imre (imd)
Ravi:
- Nathalie (als ik met iemand mee zou kunnen reizen, in m'n uppie met de trein naar Limboland vind ik niet zo gezellie)
- Danique (Als ik ook met iemand mee kan reizen
- Susan ovb
- Suzanne ( SuusKiiss) (als ik mee kan reizen)
- Renske
- Natalie
- Sanne (ga niet een stuk in m'n uppie met het OV)
Locatie Saskia (mbdressage in Brabant)
- Esmee
- Nathalie
- Danique
- Mariska
- Susan ovb
- Suzanne( SuusKiiss) (als ik mee kan reizen)
- Renske
- Natalie
- Sanne (ik ga niet in m'n uppie een stuk met OV)
Iemand anders, zoals?:
- Esmee / Ezumii (Esmee)
- Mariska / Ezumii (Esmee)
- Susan / Ezumii (Esmee) ovb
- Suzanne(SuusKiiss) / Ezumii (Esmee)
- Renske; het maakt mij echt niet uit bij wie
- Natalie
- Sanne - maakt me niet uit.
- Imre (imd) - maakt me niks uit
smeetjoew schreef:Lunteren Amersfoort is maar één stationnetje! Is hartstikke dichtbij joh!
Correctie: één stationnetje met 3 stops. Kost je een kleine 9 euri. Maar je kan ook gewoon illegaal gaan reizen.Keihard wegrennen als ze komen controleren.
smeetjoew schreef:Dan heb ik sowieso Aspen en Westminster. Maar ik kan er zo nog 20 regelen. Maar denk dat we het maar bij een totaal van 4 houden? Dan is het nog een beetje leuk, anders wordt het gewoon massawerk. Of iemand anders een ander idee?
Wbt de bus moet ik nog even kijken en overleggen. Moet het sowieso allemaal nog even overleggen.