graaag. Ik hoop echt dat ik mijn moeder kan overhalen dat ze me brengt ofzo, dan ben ik niet zoveel geld kwijt. wat we ook kunne doen is een paar datums opnoemen, en dan mensen laten kiezen. en welke datum het meest gestemd word, dan gaan we meeten.
Ik zeg heel eerlyk ben best zenuwachtig.. ik ken helemaal niemand
-marije-
Geplaatst: 24-07-09 14:18
ben ook best zenuw achtig! lijkt me ook goed plan, maken we gwn een lijst met datums, en dan kan je erachter zetten" ja(als je kan of nee(als je niet kan!
nou sarah en marije kunnen dan niet.. Even kijken als er meer mensen zijn die niet kunnen dan denk ik niet dat het leuk is
tjalk
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-09 16:20
Vraag het dan ook meteen aan je ouders, dan hebben we dadelijk het probleem niet dat als het verder geregeld word dat er mensen weg vallen omdat ze 3 weken geleden iets zouden gaan doen
even onderling, ik ga het morgen met mijn moeder overleggen en dan moet ik me werk bellen (moet eigenlijk zaterdag werken, maar ik ga wel regelen dat dat zondag word ipv zaterdag) en dan horen jullie het. Ik hoop echt dat het mag, want ik woon helemaal in apeldoorn en het is 86 km.
Of is der iemand die dichterbij apeldoorn woont en met wie ik kan meerijden ofzo.. Nja ik hoor het morgen dus of het mag of niet..