oke, als het zover is en als we weten waar we heengaan, dan kan ik kijken of dat ongeveer op de route ligt.
Elianna_
Geplaatst: 31-05-09 10:25
hessel schreef:
aardig aangeboden hoor, maar hoezo dan?
Nou, we gaan met z'n allen weg. En als het hier in Friesland wordt, dan moeten jullie een mooi stuk rijden, terwijl wij veel dichterbij zitten. Dan vind ik het persoonlijk wel zo netjes om een gedeelte mee te betalen.
haha ik ook niet, maar als iedereen een keuring of andere paardendag leuk vindt, kunnen we er misschien eentje uitzoeken ofzo. Of iemand moet nog een ander briljant plan hebben
zo nog maar een poging dan om hier leven in te brengen
als we naar een keuring willen: heb enkele data en plaatsen opgezocht (is volgens mij niet alles, maar geeft een idee )
11 juli: fokdag, fr paarden met dressuuraanleg en tuigpaardaanleg, Kootwijk 16-18 juli: voorkeuring, fr paarden met tuigpaardaanleg en fokdag te Garijp (wat Anneke geloof ik al een keer had gezegd). 19 juli: fokdag Helden-panningen (voor mij heel dichtbij )dat zal 'm waarschijnlijk ook niet worden 24-25 juli: voorkeuring, friese paarden met dressuuraanleg en (25e) fokdag, Drachten 29 juli: stamboekkeuring, Wergea (geen idee waar het ligt ) 1 augustus: fokdag, Oudkarpsel 3 augustus: fokdag, Esbeek 8 augustus: fokdag, fr paarden met dressuuraanleg, Assen 15 augustus: fokdag ,Wolvega