Maandag is volgens mij niet veel mensen vrij als ze moeten werken. Ik voel me ook iets minder, heb al dagen lang erger hoofdpijn maar ik denk dat ik morgen wel kan komen. Lukt het echt niet dan zet ik voor 11 uur een berichtje op deze topic (hopelijk is dat niet nodig).
ik barst ook van de koppijn, maar ik kom zoiezo ben al de hele vakantie pas om 12 uur wakker, omdat ik verschrikkelijk moe ben en hoofdpijn heb.
maar ik wil het niet missen
Ouwe
Geplaatst: 02-05-09 23:07
Dames, ik moet helaas ook cancellen. Er is iets tussen gekomen waardoor ik niet kan... Sorry, sorry, sorry. Als er een herhaling komt, ga ik zeker mee.
Ik moet helaas de meeting afzeggen. Heb de hele nacht al erge hoofdpijn en heb weinig geslapen, pijnstiller helpt niet dus ik kan vandaag niet op de meeting komen jammer genoeg. Vind het heel erg jammer! Als er nog een keer een meeting word gehouden dan kom ik zeker!
Ben net weer wakker geworden nog steeds met hoofdpijn. Vind het erg jammer, bij de volgende meeting kom ik zeker!
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-09 15:05
ik ben wel gegaan, stond voor de vito's maar er kwam niemand maarja ik vond het ook weer niet fijn voelen tegenover vlinder_ om niet te gaan dacht straks staat ze daar alleen, maarja volgens mij was ze er zelf ook niet haha