ik hoooop dat ik mee mag/kan enzoo maar als ik iets met Camee afspreek kan t wss wel (camee, als jij naar mij toe komt dan? dan ga je heir logeren en daarna gaan we naar daar ofzo ? )
Ik ga van Deventer..ooh nee, we gingen fietsen he maar laten we eerst hopen dat het van Carlijn dr ouders mag
Eerbeek, Boshoffweg 8 Haha, ik ben goed. *ehum*But don't ask me welk station het dichtste bij is, dat moet je aan Carlijn vragen
Maar weetje alle mensen uit onze buurt dus beetje dicht bij mij moesten de vorige keer ook allemaal naar utrecht was ook aardig prijzig.Maarja ergens anders vind ik ook goed hoor.
Daphne hoe weet jij dat Maar dieren is voor de mensen van de kant van lonneke enz handig en apeldoorn/zutphen voor de mensen vanaf daphne's kant
apeldoorn is voor mij beter goedkoper & ik hoef niet over te stappen.. (wat bij dieren anders wel 2x moest)
Carlijn__ schreef:Maar weetje alle mensen uit onze buurt dus beetje dicht bij mij moesten de vorige keer ook allemaal naar utrecht was ook aardig prijzig.Maarja ergens anders vind ik ook goed hoor.Ja inderdaad, en heel veel mensen komen toch een beetje daar bij jou uit de buurt
ik heb even hun agenda erbij gepakt alles zit gewoon vol alleen 7 tot 9 juli is vrij dus laten we een lijstje maken wie dan kunnen?dan als het de moeite waart is vraag ik zondag aan me ouders of het mag
LietJ_RobJ schreef:voor mij is een enkele reis €16,90 geloof ikDat is wel veel, want je moet natuurlijk ook nog terug misschien is er nog iemand die een 40% kortingskaartje heeft die jij mag gebruiken?[als ze dan nog geldig zijn )
myxlea schreef:IK HOOP ZO DAT HET MAG daphne en ik gaan fietsen als het mag van carlijn's ouders dan hoop ik dat simone ook meegaat anders moet ik alleen reizen