joeswoos: denk je er wel om dat als er iets gebeurd al is dat een andere bestuurder zijn schuld dat je dan niet verzekerd bent
en een ongeluk zit in een klein hoekje
[***] duldt geen vreemde honden in de auto en aangezien ik een coupe heb en hij de komplete achterbak met neergeklapte achterbank is het risico van naar voren springen te groot
edit: als ie het goed met je hond kan vinden dan is de terugweg geen probleem
Nou ja ik zit een beetje in dubio.. Robbie slaat zo door bij vreemden. Hier thuis niet, maar als ik hem mee heb naar de boerderij en er komen vertegwoordigers of wie dan ook, dan flipt ie helemaal. Vandaag dacht ik even dat hij die man ging aanvallen. En echt.. ik snap niet waar dat weg komt maar ik weet wel dat hij vanaf nu echt gigantisch afgestraft wordt op dit gedrag. Vorige keer had hij dan helemaal geen problemen met jullie, zowiezo meestal met mensen die honden hebben niet. Maar hij is gewoon soms zo onberekenbaar bij vreemden.
Robbie heeft zich super gedragen vorige keer. Lekker meenemen weer. Desnoods ons er nog even aan herinneren hem niet aan te halen als je het niet vertrouwd.
Missanous, ik wil ook dat je mee gaat met die kanjers van je
Ja, die plekken die op de vorige pagina staan liggen daar als het goed is. Dit zijn mooie plekken aldus Josewoos
josewoos
Geplaatst: 21-03-09 13:20
Utrechste Heuvelrug klinkt bekend, maar weet niet waar dat ligt hoor hihi. Is dat hetzelfde als de Soesterduinen dan? En Anous, jij moet inderdaad ook mee hoor, ik hoop dat je vervoer kan regelen. @ Lathnac, ik krijg steeds allemaal rare ideeën wat er kan gebeuren als wij je gaan halen, en zoals Naadje zegt, we zijn niet meer verzekerd. Dus ik doe het liever toch niet..... sorry
Ah ik weet waar de Utrechtse Heuvelrug ligt! Bij Austerlitz/Zeist. Wij hadden daar vorig jaar een wandeling van de BD club. Het is daar enorm groot, wel paar nadelen: * Zo groot, ik wet de weg verder helemaal niet, iemand wel? * Veel gedeeltes waar de honden niet los mogen * heel veel plekken waar je kan verzamelen (en dus dat er weer een paar mensen ergens anders staan te wachten....)
Maar ik pas me aan hoor, als jullie daarheen willen gaan we gewoon mee!
Telefoonnummers is inderdaad erg handig!! Hahahaha
Maar mocht het de soesterduinen worden, dan zal ik iedereen wel een duidelijke routebeschrijving sturen naar 1 parkeerplaats waa we allemaal de auto kwijt kunnen en dan zal ik jullie wel opwachten met Enzo met zijn strikje! En welke kleur het word weet ik nog niet
hessel
Geplaatst: 22-03-09 10:12
nicci88 schreef:
in ieder geval telefoon nummers uitwisselen!!! whahahaha