Willen zeker komen, maar moet ook het weer afwachten, kan niet met gips in de regen lopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:@ ikdoemaarwat; Misschien kun je dan even met Wienna overleggen? Misschien zou het juist goed zijn voor je hond om eens een herder te ontmoeten die niet onder de indruk is van een grote hond als hij?
anneliesdj schreef:Hmm, misschien kan ik de herder van mijn ouders meenemen? Als je wilt iig want ik laat hem net zo lief thuis. Die is vrij onderdanig, ook niet zo dat ie kruipt ofzo maar wss loopt ie of bij hem weg of hij zal onderdanig zijn, zeker geen dominante hond.
Wienna; hoe is jouw herder?
anneliesdj schreef:Hoezo moet hij wel onder de indruk zijn dan? Juist dan gaan de meeste honden erg dominant zijn.
Hoe moet ie dan reageren op Dammon?
@ Anneke; Ik dacht dat ik in de beginpost wel vrij duidelijk heb staan hoe je er kunt komen en waar ik wilde afspreken.
Anneke schreef:anneliesdj schreef:Hoezo moet hij wel onder de indruk zijn dan? Juist dan gaan de meeste honden erg dominant zijn.
Hoe moet ie dan reageren op Dammon?
@ Anneke; Ik dacht dat ik in de beginpost wel vrij duidelijk heb staan hoe je er kunt komen en waar ik wilde afspreken.
Dat weet ik, maar aangezien ik van ver kom, en niet zo'n held ben in adressen vinden met de auto, vond ik het niet zo'n rare vraag.
XoNo schreef:Lijkt me een strak plan!
- anneliesdj - Baruch
- DenK4ever - Sky
- lalynamyo - (hoe heten jouw honden?)
- Excalibur - (en die van jou?)
- XoNo - Indy en Dean
- jacqueline_ (?) - (wederom, naam van hond?)Hummer...
Nog meer liefhebbers?