laatste poging voor boktmeeting het Gooi Mei/Juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

welke data kan je?

donderdag 29 mei (hemelvaart)
2 (10%)
zondag 1 juni
16 (80%)
zondag 8 juni (1e pinksterdag)
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 07:58

Ik kom, ik wil wel een rit van 3 uur maken, en blijf uiteraard mee eten Vingers aflikken

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:03

Een rit van 3 uur kan Gwenn niet aan. Zo wie zo kan ze nog weinig aan qua conditie. Verder heeft ze nog al eens last van loszittende achterbeentjes dus Gwenn mag niet mee.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:31

ik zit met een groot probleem!!!!!!!
ik heb vervoer heen maar niet terug!!!! wie helpt mij uit de brand!?!?!
zou deze meeting niet willen mssen maar denk dat het niet anders kan
help! Scheve mond

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 09:11

Ook ik weet nog niet zeker of ik Regina mee kan nemen, heb wle vervoer heen, maar terug is nog niet zeker Scheve mond
Ook ben ik er niet zeker van of ze een rit van drie uur volhoudt. Als we veel stappen, moet het wel lukken, maar anders weet ik het niet.
Als het niet gaat lukken ga ik denk ik wel mee op een manegepaard.
Denk dat ik als ik met Regina kom niet mee ga eten, anders wel. Ze is namelijk best wel een stresskip en weet ook niet hoe ze op de trailer is en of het dus verantwoord is om haar een tijd op de trailer te laten staan.

Is er trouwens daar ruimte om je paard veilig neer te zetten, of is er anders iemand die mij even kan helpen met haar. Ik weet namelijk ook niet hoe ze reageerd, en ik zou best wel eens wat handen te kort kunnen komen met haar. Ze is niet gevaarlijk ofzo, maar wel vrij gestresst.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 09:14

Helpende handen zijn er altijd

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 10:20

Ik het vindt het geen probleem om een rit van 2 uur te rijden hoor.
Ik pas mij volledig aan de groep, no problem

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:30

Goed plan!, Naz en ik zijn van de partij.

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:01

Even: Ik kom op eigen paard, lautjuh op Manege paard (favorietje komt volgens mij ook met eigen paard)
Maar als we half 10 afspreken moet ik half 9 al weg en om 8 uur krijgt patsi eten, dus dat gaat niet (8 uur is de manege open)

Verder nog een oproepje: zijn er mensen die langs de brug komen?!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:10

AI gevoelige beesten zijn beesten zoals kippen? Haha!

Maarja, Tessa laat jij mij zaterdag nog even zien/uitlegegn hoe wij van de Boshoeve naar de dagcamping komen? En hoe lang is dat ongeveer rijden?

Ik heb er echt heeeel erg zin in Lachen

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 17:19

Melissa schreef:
Even: Ik kom op eigen paard, lautjuh op Manege paard (favorietje komt volgens mij ook met eigen paard)
Maar als we half 10 afspreken moet ik half 9 al weg en om 8 uur krijgt patsi eten, dus dat gaat niet (8 uur is de manege open)

Verder nog een oproepje: zijn er mensen die langs de brug komen?!

Maar wat dacht je van mij ik moet eerst vanuit Baarn naar Nijkerk om Dynamiek op te halen en van Nijkerk naar Maartensdijk (voor mij is dat zeker dat ik om 7 uur in de chtend van huis moet), bij ons zijn de paarden dan ook nog niet gevoerd, voer geef ik zelf dan. Je moet er wat voor over hebben om een boktrit mee te maken Haha!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:55

Idd gewoon wat eerder voeren, of vragen of de pensioneigenaar een keertje heel lief wil zijn Haha!
Maar Tiko krijgt vaak gewoon (bijna) geen eten voordat ie op de trailer moet, dan gaat ie namelijk met voer nog de trailer op. Dat eten krijgt hij dan onderweg wel....

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 07:17

Ja maar ik kan toch niet op zondag morgen om half 8 op de manege aankomen

Het ligt eraan of ik meega of niet, pats was gister niet helemaal goed!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:41

Ga je dan mee op manegepaard? Haha!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 11:56

Ik kom wel even aanwaaien Knipoog

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:12

Waarschijnlijk heb ik vervoer en komt Denman ook mee (met eigen paard).
Het is nog niet helemaal zeker allemaal, moeten nog ff kijken of we een 2-paardstrailer kunnen huren ergens. En of Dennis' vader zo lief wil zijn om ons even te vervoeren Haha!

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 07:30

zoals ik het nu inzie kan ik dus niet mee Boos! of iemand moet nog vervoer terug voor mij hebben?? (meisje met een beeeetje hoop)

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:41

Ik ga ook met Jewel mee,ze is al weer aardig op conditie Haha! , maar hoelaat moet ik dan bij de manege staan. Want waar ik sta is manege de Boshoeve dichtbij. En met wie rij ik dan naar de dagcamping.

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 20:21

Wat gaaf dat Jel ook mee gaat, kan ik haar ook weer zien! (Ik kom nog een keertje meeten met Melissa! Haha!)

Meghann, dus jij komt langs de boshoeve als je naar de Lage Vuursche gaat?? Dat zou super zijn, want Lautjuh123, ik en geloof nog iemand die een paard huren weten de weg daar niet. Dus dat zou super zijn als we met jou mee kunnen rijden!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 17:48

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik meega. Deze week ga ik met bram naar stal, daar staat hij dan een paar dagen. Dan wil ik testen hoe hij in het bos is ( hij is nogal debiel de laatste paar weken buiten),als dit fout gaat, ga ik dus niet mee met de rit maar wel pannenkoeken eten!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 17:53

Enuhm, na afloop van de rit gaan we dus pannekoeken eten he? Hoe komen de mensen-die-paarden-huren daar? Staat het aanbod van Irma nog steeds? of bied prima zich aan? Knipoog

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 09:15

Steffi schreef:
Enuhm, na afloop van de rit gaan we dus pannekoeken eten he? Hoe komen de mensen-die-paarden-huren daar? Staat het aanbod van Irma nog steeds? of bied prima zich aan? Knipoog

Als Irma niet meer kan rijden wil Prima jullie wel halen, is geen probleem Knipoog

Wil iedereen die meegaat me even een pb sturen met waar hij de rit start, dus Stal Arends of de Boshoeve en of je mee gaat eten en of je nog iemand mee neemt die ook mee wil eten? Ik kan dan een tafel regelen bij het restaurant om pannenkoeken te gaan smullen Vork

Uiterlijk woensdag ga ik reserveren, dus iedereen die na die tijd reageerd heeft de kans niet mee te kunnen pannenkoeken eten, zou zonde zijn, dus reageer! Knipoog

Mensen het word vast harstikke gezellig

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:02

Nog even Haha!

Er zijn dus mensen die een rit van 3 uur rijden, en mensen die een rit van 2 uur rijden?
Ik ga voor de 2 uur aangezien in al langer onderweg ben Haha!

Ik weet dan niet of ik meega pannekoeken eten, aangezien ik patsi nog terug moet brengen en die wil ik liever niet in een stalling ofzo zetten aangezien die dan helemaal gek word.

Maar hoelaat vertrekken we nou?
10 uur????

favorietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 13:55

ik heb een beetje het probleem dat ik moet werken!!!
het kon weer eens niet anders...
jajaja maar goed ik ga van alles proberen om wel mee te gaan maar reken er maar niet op!!!!

irma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:16

Ik zei toch dat ik "erg" aardig ben! Tuurlijk wil ik jullie rijden. Er kunnen vijf mensen in de auto. Met een beetje proppen 6 met mij erbij.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:26

Goed, ik zal napoleon ook nog even een pb sturen. Maar dan weet de rest het ook maar gelijk Haha!
Waarschijnlijk ga ik mee, en kom ik samen met Denman (allebei met eigen paard). We gaan dan niet mee eten, omdat we geen idee hebben hoe de paarden op de trailer zijn, en we het dus niet zo'n fijn plan vinden om ze langer dan nodig is op de trailer te laten staan.
Bij voorkeur rijd ik een rit van twee uur (iedereen met eigen paard rijd toch in principe evenlang? Of mis ik nou weer iets). Drie uur met veel stap moet ook wel kunnen, maar haar conditie is niet zo geweldig. Zeker niet nadat ze nu (ivm mijn examen) twee weken niet bereden is.
Het is alleen nog heel even de vraag (weten Dennis vanavond als het goed is, of zijn vader ons wil rijden, anders zitten we zonder vervoer).

Ik dacht trouwens dat Tiko nog niet wist of ze mee gaat, omdat Tiko buiten de laatste tijd graag zijn eigen tempo bepaalt Pling , en Myrthe het dus niet verantwoord vindt om hem mee te nemen.
Maar zal ff tegen haar zeggen dat ze het moet laten weten.