Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik lees namelijk iets over het maken van de hangers......... je mag ook haren van de manen meenemen. Als ze maar zoveel mogelijk van gelijke lengte zijn.
Je houd de helft van de lengte over als hij aan de hanger hangt. Dus als je een pluk van 20 cm. neemt wordt het aan de hanger 10 cm. lang.
Voor de dikte ongeveer 1 cm. nodig. De lengte kun je dus zelf bepalen.
Je kunt, als je twee paarden hebt, eventueel 2 plukjes verwerken tot één hanger.
Verder hoef je natuurlijk niet op 1 plek te knippen in de staart/manen van je paard. Je kunt ook op 5 verschillende plekjes wat haren knippen zodat het veel minder opvalt
Citaat:AM: ketting voor mezelf of oorbellen, maar hanger ook goed hoor
, incl lunch en wandeling
![]()
SJ: armband, ketting geen idee! Vind alles leuk! *Gaat alvast haar sparen* kattenhaar ook goed??
Annetje: hanger incl. lunch en wandeling
Cookies: vind alles leuk, als ze maar mee mag.
Shy: armband, incl lunch (al ben ik wel wat moeilijk met wat te eten) en wandeling
DD:
Skessa:
Hrokur: 2 hangers; eentje bordeaux en eentje blauw, incl. lunch en evt. wandeling
Citaat:15 mei:
AM: ketting voor mezelf of oorbellen, maar hanger ook goed hoor
![]()
SJ: armband, ketting geen idee! Vind alles leuk! *Gaat alvast haar sparen* kattenhaar ook goed??
Annetje: paardenhaarhanger, in rose natuurlijkof in blauw, incl. lunch en wandeling
Shy: armband, blauw, incl lunch (al ben ik wel wat moeilijk met wat te eten) en wandeling
DD:
Skessa:
Hrokur: 2 hangers; eentje bordeaux en eentje blauw, incl. lunch en evt. wandeling
Annetje schreef:Citaat:16 mei:
AM: ketting voor mezelf of oorbellen, maar hanger ook goed hoor
![]()
Annetje: paardenhaarhanger, in rose natuurlijkof in blauw, incl. lunch en wandeling
Shy: armband, blauw, incl lunch (al ben ik wel wat moeilijk met wat te eten) en wandeling
DD:
Skessa: