Weet ik nog niet Misschien met de trein maar misschien met de auto, ligt eraan of pap me kan brengen Maar ik denk dat jij misschien wel mee kan als we met de auto gaan ff kijke of dat erg om is
Edit; dat gaat makkelijk
Laatst bijgewerkt door Yucome op 26-12-08 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Of je kan bij Hotel Mitland. Daar kost het op vrijdag; 14:00-17:00 € 18,00 17:00-24:00 € 25,50
Maar ik zit even te denken.. Hoelaat gaan we dan? Want bij de vechtse banen is het goedkoper sowieso. En kunnen me mss nog wel iig deels in het goedkopere tarief.
Maar wanneer ergens willen we dit gaan doen dan? Mss toch in die vakantie, dat mensen die willen, eerder nog de stad in gaan? (Niet dat ik dat leuk vind maar ach. Op een dag dat iedereen naar school moet kán niemand dat. Nu hebben tenminste nog bijna alle mensen die dag. Alleen Rebec en ik niet.)
Eerlijk gezegt.. wil ik liever niet op een avond Want dan moet ik met de trein in het donker, en op het station in Nijmegen is het al niet veilig.. Tenzij ik met Emmie mee kan rijden
Nou weetje. Ik wilde ook niet in het donker op het station he. Maar dinsdag moest ik wel (vet lange rij bij het schaatsen inleveren en allerlei vertragingen) en het viel eigenlijk wel mee allemaal. Je merkt er bar weinig van.