hi, ik heb het geld overgemaakt hoor zat toch wel goed met dat de paarden in de wei staan? en met de bix kunnen we tegen die tijd nog wel regelen, Sjors hoeft niet van een bepaald merk bix, dus dat maakt allemaal niet uit, als ie maar bix en muesli ofzo krijgt. heb er zin in
heej oke! mooi ik ook gister! ja denk het wel heb het wel gezegd dat dat een pre is! heb haar er nog over gemaild dus hoor het nog wel. gewoon netzo als vorig jaar neem ik een zakje biks mee voor als er bij de overnachting niks is. lin eet ook alles!!
ik heb er ook super veel zin in!!!! ik heb een voortas bij dabo (van bokt) besteld!
had net een mailtje terug "natuurlijk staan de paarden 's nachts in de wei!"
sjorsias
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-09 16:51
oke mooi zo wil je nog meer gaan meenemen voor onderweg? die voortassen zijn wel erg leuk! ben benieuwd of het ook lekker rijdt. maar doe je dan ook nog je tas achter t zadel?
mooi dat de paarden zeker in de wei staan! Sjors kan echt niet op stal
nee wil die grote zadeltas niet meer mee, die ga ik automatisch dat toch te zwaar beladen, dus die voortas en een banaantas alleen. ben er ook wel benieuwd naar! nja zie t wel, de prijs is ook wel leuk dus proberen waard.
heeeee! ik maak t vanmiddag over, heb t erg druk gehad dus is er een beetje bij in geschoten. Ik ga ook voor de banaantas. gaat nu ff je link bekijken;)
ow trouwens!!! gaan we nog een keertje meeten??? mij leek horse expo leuk!! 8,9 en 10 mei in de brabanthallen! makkelijk te bereiken via openbaar vervoer lijkt me!
ja lijkt me gezellig om te meeten! ik kan alleen eigenlijk niet dat weekend.. :S heb vrijdag gewoon stage, zaterdag springwedstrijd en zaterdagavond gaan we stappen (baja beach club in Rotterdam!) en zondag is het natuurlijk moederdag..
goed nieuws! o dat is jammer,ik ben vlg week woensdag vrij en zaterdag en daarna weer 11 mei vrij, wij doen zelf trouwens niet aan moederdag, maar kan het begrijpen als je dan niet kan:) Verder heb ik niet zo veel vrije dagen. Ik kan nog 1 extra dag vrij nemen op mijn stage maar moet het wel van te voren aangeven:)
ja lijkt me echt heel leuk om te gaan meeten! ben bijna klaar met mijn stage maar kan helaas nu niet doordeweeks een dag vrij nemen, maar over 2,5 week is mijn stage afgelopen en ben dan 2 weken vrij! misschien kunnen jullie dan ergens wat gaan doen?
heej! het valt steeds beetje dood hier he gister is mijn eerste crosstraining weer begonnen, zie onderschrift! heb nog een weekje stage en dan is t weer voorbij heb vanaf 27 juni vakantie, zouden jullie daar anders ergens kunnen?
heej! ja inderdaad!! hoe lang nog?? jij had toen toch zon aftel-ding? super stoere foto's! heb berichtje achtergelaten!
oke ja kan dan vast wel ergens daar.
was vandaag bij horse expo geweest, echt leuk!! anky was er ook, zo echt indrukwekkend!!!
heb nu trouwens privé les met lin! is echt heel leuk en leerzaam!
Anoniem
Geplaatst: 10-05-09 13:54
Heey meiden! idd weer ff geleden dat we gesproken hebben. Ik kan een speciale compas regelen via mn buurman, die is zit een beetje in het computerwereldje. We kunnen ook gewoon gezellig wat gaan drinken op een leuke plek waar we allemaal kunnne komen. Van de week ben ik voor het eerst weer lekker een end naar buiten geweest. Was super! Ik heb onwijs gelachen om een koe die van de verte kwam aanstierten en Taliet haar reactie daar op. Ik heb er onwijs veel zin in!
cherish
Geplaatst: 21-05-09 11:22
heeey!!! alles goed met jullie??? met mij wel!, heb btw een jong katje, staat in me profiel! en met lin gaat het ook goed, zondag weer wedstrijdje en volgende week gaat ze naar de wei toe!
wanneer gaan we meeten??
nog 2 maandjes he!!?? melanie kan jij hier weer zo'n aftel meter neerzetten net zo als vorig jaar??
charlotte wat is dat voor een compas dan?? heb je je andere zadel trouwens nou al verkocht? ik heb ze allebei laatst verkocht!!! de zadelmaker komt volgende week mijn zadel weer checken! hoop dat die nog goed ligt! want ze heeft wel wat droge plekken!! heb echt door vorig jaar een zadel trauma gekregen!! ben zo bang dat dat dit jaar weer gebeurd!
Anoniem
Geplaatst: 21-05-09 12:10
Ja dat heb ik ook wel hoor. vooral dat ze van die grote witte plekken had. Ik was heel erg geschrokken dat ik het voor het eerst zag. Gelukkig heeft ze nu bijna niet zichtbare stippen over gehouden, en is er heel veel toch weg gegaan. Daar ben ik heel blij mee! Ik weet niet precies wat voor compas, mijn buurman is met vakantie. Ik wacht even totdat hij terug is.
Ik ben nu nog op zoek naar een mooie banaantas. De singel van mijn zadel moet gestikt worden, nu kan hij niet door de lus, wat op zich niet zoveel uit maakt, maar voor de veiligheid wil ik het wel even goed hebben. Mijn zadel is nog niet verkocht. Een vriendin van mij wil hem over nemen, mits hij goed past op haar verzorgpaard. Die komt het binnenkort halen.
Ik heb ook ff geprobeert een Ticker te maken op tickerfactory.com. Hihi! Dit is hem alleen snap ik de datum invulling niet!
[/url]
Wat voor droge plekken heeft ze precies? Heb je misschien een foto? Wel vervelend, ik hoop dat de zadelmaker het zadel goedkeurt voor de tocht!
cherish
Geplaatst: 21-05-09 12:16
ik heb zijn zadeltassen bij dabo van bokt vandaan!
ow okej mooi van je zadel!
huh snap die ticker ook niet echt..
ze heeft onder der gehele zadel droge plekker dus de hele boom, en onder dekje en zweetbladen is ze gewoon nat. ze loopt er wel prima verder mee, maar vertrouw het niet met de trektocht! want dit kan duiden op te veel of te weinig druk.