Jitsie moest kijken of ze vrij kon krijgen, ik stuur dr wel ff een sms om te vragen of ze dat ajb kan regelen Mendy kon volgens mij niet.. en Lys ook niet omdat die altijd wel wat te doen heeft
Helleeeu Hah sorry dat ik pas zo laat kom reageren hehe Maar ik heb het indd een beetje druk met schoolexamens en werk doen voor mn papa(zodat ik Londen wat beter kan financieren ) dus dat gaat helaas niet lukken. Ofc wens ik jullie veel plezier <3
wow dat is idd wel een hoop.. Misschien dan maar een idee om gewoon met zn allen uit eten te gaan en daarna wat te drinken in een bar en dan bij u slapen?
Maar als we het de 4e doen, dan is dat zondag hè, en ik geloof dat de meesten maandag al naar school moeten. bovendien red ik slapen erbij zelf ook echt niet, gezien mijn examens
(Zoals ik in CJS net al zei, twijfel ik of ik het überhaupt ga redden mee te meeten, maar ik ga mn best doen )
We kunnen ook gewoon 's middags bij Britt thuis hangen en dan uit eten en dan naar huis? Moeten we wel op tijd uit eten, gezien wij dan zo ver moeten reizen.
true. ikweethetnieeet. Heb ook al zo weinig geld, dus echt shoppen kan ik niet, maar t kan wel gezellig zijn. En in Utrecht kan je sowieso ook wel lekker ergens eten denk ik.