Ponykamp lijkt me super leuk hoor, daar niet van, maar ik weet niet of ik dat financieel kan bolwerken dit jaar
Abercrombie
Geplaatst: 13-01-09 14:21
Nee precies, en zo 20 andere kbers met jou
Cin ponykamp vorig jaar het verblijf was best betaalbaar, 50 euro voor mensen met paard. Ik vond dat goed te doen. Eten en drinken is natuurlijk een ander verhaal maargoed dat is voor iedereen weer anders..
Ik heb tegen D gezegd dat ik met je mee ga Wen dus count me in
Apple
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-09 14:44
Komt ook wel mooi uit, dan zijn we het eerste stukje met zn drieën op het strand (lekker voor Lisje, met twee ervaren strandpaarden) en dan komen we Bloem + stalgenoot tegen .
Is Lisje er alvast iets aan gewend en net als ze denkt dat ze niet op pad wil met twee grote donkerbruine warmbloeden mag ze lekker aanhaken bij Bink
Whahahah maar mijn stalgenoot dr paard is echt WAUS hoor, overigens 18 jarige merrie die denkt dat ze 3 is Maar we zien wel hoe het loopt, op het strand is ze meestal wel braaf en lukt het niet dan zwaaien we en draaien we om
WenK
Geplaatst: 13-01-09 14:47
Ja super Eef, leuk! Ik denk dat Scrabble tegen die tijd ook wel zo ver oke is dat ie mee kan... Hij knapt al aardig op.
Top Apple, dan mag Lisje schuilen tussen Romina en Kevin...
Eef, als jij een camera meeneemt, wil je dan ook een plaatje maken dat (als het me lukt) lisje in het water staat.... Penny ben ik he... maar zo'n plaatje wil ik zooooo graag!
Abercrombie
Geplaatst: 13-01-09 14:48
Ik heb nog nooit een paard gezien wat raar gedaan heeft op het strand zelfs niet toen ik met CL en de hele stal ging.. Er was er geen 1 die een pas verkeerd zette
ja wen ik maak allemaal foto's maar ik ga geen 10km achter jullie aan rennen dus dat moeten we dan effe aan het begin doen ofzo als de paarden mee willen werken.. Als je wilt kan ik ook foto's maken met jouw eigen camera dan kan je die meteen mee naar huis neme en thuis op je pc zetten. Hoeven we niet te mailen/picturepushen enzo
Apple
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-09 14:49
Ik neem wel het kleine camera'tje van O. mee. Kan ik tijdens de rit wat foto's maken