Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moosje schreef:Geef even aan:
- Wanneer je kunt? Dus 1 dag, of t hele weekend. (Vrijdag is vanaf n uur of 6 heb k besloten, mee eten mag hoor!)
Hmm ik weet niet of ik zou mogen logeren. Maar dat lukt iig niet in nov/dec.. te druk!
- Of je (als je blijft slapen of op zondag komt) mee wilt naar de kerk (Amsterdam, retourtje 9,30 met korting)
Nope, heb genoeg kosten aan het komen in Zwolle
- Wat je reiskosten zijn, i.v.m eventueel delen van reiskosten wat iemand voorgesteld had.
Retourtje: € 18,80 .. maar als ik met iemand mee kan reizen is het €11,80.
- Of je bereid bent een kleine bijdrage te leveren voor t eten en drinken (zo ja, hoeveel), en of je zelf dingen meeneemt.
Eh ja, ik wil best wat bakken/koken oid en dat meenemen hoorqua bijdrage dat ligt er ook aan wat je er mee doet en hoeveel je nodig hebt
vrijdag 28-11
zaterdag 29-11
zondag 30-11
vrijdag 2-1
zaterdag 3-1
zondag 4-1
Wat je wilt doen in t weekend/dag dat je er bent:
Gewoon gezellig iets met elkaar, hoeft niet per se shoppen te zijn. Voor mn portemonnee eigenlijk beter van niet. Kan ook gewoon met zn allen koken ofzo haha en daarna opeten! Is ook hardstikke gezellig(ligt ook wel een beetje aan de grootte van jouw keuken)
Moosje schreef:@ Marit, t is in Amersfoort.
@ Marijke, anders doen we lekker n weekendje met zn 2-en
xMarit schreef:Haha hooow weer zo'n geval. Had ik laatst ook al in het topic. Ik ga naar ns.nl, ik denk oja Zwolle. Neee Amersfoort! Dus het retourtje zijn wel de kosten voor Amersfoort. Ik heb alleen wel weer Zwolle opgeschreven hier
mismijk schreef:Moosje schreef:@ Marit, t is in Amersfoort.
@ Marijke, anders doen we lekker n weekendje met zn 2-en
YEEEEEEEJJ! Mag Jenn dan wel mee?
xMarit schreef:Haha hooow weer zo'n geval. Had ik laatst ook al in het topic. Ik ga naar ns.nl, ik denk oja Zwolle. Neee Amersfoort! Dus het retourtje zijn wel de kosten voor Amersfoort. Ik heb alleen wel weer Zwolle opgeschreven hier
paix schreef:ZATERDAG 13 DECEMBER IN ZWOLLE:
Wie komt:
Lotte
Iris
Zo word dit even het zwolle meeting wie er mee willen en liever naar zwolle willen!
paix schreef:ZATERDAG 13 DECEMBER IN ZWOLLE:
Wie komt:
Lotte
Iris
Anne
Zo word dit even het zwolle meeting wie er mee willen en liever naar zwolle willen!
Ier schreef:paix schreef:ZATERDAG 13 DECEMBER IN ZWOLLE:
Wie komt:
Lotte
Iris
Jetske
Anne
(neem aan dat je zelf wel kan Lotte?)