Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Sterre schreef:Ik neem Buitenzorg, Snoopy en Jacks mee vanuit Utrecht ! Machie, ik moet even kijken met plek in de auto, zet je even "op de wachtlijst" !
Komen we v.a. Utrecht trouwens niet langs Enschede ?? Lijkt me voor jouw anders een behoorlijke omweg ! Eeehhh... heb net even op de kaart gekeken, volgens mij kan je beter naar Zwolle komen, daar komen we vanaf Utrecht wél voorbij!!
Tinne schreef:*reserveert een plaats in de auto van Gwen * Want ik mocht toch wel met je meerijden he Gwen?
Maar nu is het dus 2 dagen DVT-meeting als ik het goed begrijp?
dr_jacksel schreef:Ehm een dingetje, het is erg lastig om bij Utrecht centraal te komen met de auto... Is het niet handiger ergens anders (Amersfoort of een ander station Utrecht Overvecht ofzo) af te spreken waar je makkelijker met de auto bij komt?
Ethelate"]
*kijkt Gwen lief aan*
Mag ik ook mee rijden? (Eventueel zorg ik dat ik bv ook op het station in DB ben)
[/quote]
Ja, hoor, jij mag ook mee. Het is dan inderdaad wel handig als je naar DB komt.
[quote="Rinnie schreef:Kunnen er 4 mensen met jou mee Gwen? Roel gaat ook mee en anders moeten we hem op het dak binden