Als jij ze in de gaten houd dan durf ik het wel aan Dan slaap ik liever thuis Ik ga even mailen of ik de trailer een dagje extra kan lenen Als alles bevestigd is dan laat ik het weten, ivm reserveren etc. Goed??
Jup, en ik wil niet vervelend zijn, maar wil je dat zo snel mogelijk doorgeven Dus deze week ergens nog
Astrid heeft nl aangegeven dat ze graag duidelijkheid heeft omdat ze maar een beperkt aantal stallen heeft (4 stuks). En wij hebben voorrang, maar er is ook iemand die gevraagd heeft of ze haar paard daar kon stallen vanwege die Kerstmarkt. En voor haar vind ik het wel fijn als ze daar ook duidelijkheid in heeft
Tot nu toe hebben we dus Des & Aman sowieso, en verder Tenderwood / Andros / Zil wellicht.
Lijkt mij ook En als ik op zondag ochtend alles nog moet doen zal me dat alleen maar extra stress bezorgen vrees ik En Andros ook.. Daarom leek het me leuker/beter om de zaterdag te gaan Maken we er gelijk een weekendje van
Ik ga het er trouwens op wagen. Ik breng Aman de vrijdag al heen Als ik mazzel heb staat Tenderwood er ook, en als ik pech heb dan stouwen we gewoon dr stal vol met vreten Ik hoop dat het een goede beslissing is.... Ze heeft vaker alleen gestaan, dus op zich...
Ben zeer druk bezig met een auto te regelen, zodat Dros en Zil samen kunnen rijden. Laatste hoop ligt nu bij de audi garage, want de avis verhuurt geen auto's met trekhaak. Wil echt heel graag mee, Zil met overnachting en ik zonder. Slaap dan het liefst in mijn eigen bedje.
Ohja, het aantal stallen komt dan niet overeen inderdaad. Als Zil gezelschap krijgt en het is mogelijk, dan vind ik het geen probleem als ze op de wei gaat hoor 's nachts.
Ik denk dat dat geen optie is, afhankelijk van de droogte was het wellicht wel mogelijk om overdag een paar uurtjes op een klein stuk voor de weide te laten, toen ik vroeg voor weidegang. Ik neem dan daarmee aan dat overnachten op de wei liever niet de voorkeur geniet. Wat ik ook kan begrijpen gezien de zware klei hierzo.
Ok, geen optie dus? Want dan hoef ik niet meer de moeite te doen voor een auto. Heb moeders daar nu mee opgescheept (onder het mom van: jij neemt een auto zonder trekhaak, mag jij vervoer regelen ), maar als het niet kan, kan het niet en zal ik haar de zoektocht verder besparen.
Problem solved!!!! Kreeg mailtje van Astrid dat voor een weekendje er wel ponies op de wei mochten overnachten, omdat ze het voor ons leuk zou vinden als heel de club kon.
Ger en Stace : jullie gaan dus allebei mee, begrepen? En dan bekijken we gewoon ter plekke. Aman staat nu ook 24/7 buiten. Mocht Gerlinde het met haar vervoer niet aandurven / rondkrijgen, dan kan Aman nog altijd de luxe van een stal beleven
Zou helemaal geweldig zijn. Morgenochtend worden nog enkele garages geraadpleegd en als dit niet lukt, wordt er vrijdag zwaar genetwerkt op een feestje waar veel mensen ongetwijfeld grote auto's hebben met trekhaak.
Ik ga mee, maar ik wil écht benadrukken dat er veel gestapt moet gaan worden als ik meega. Als dat een probleem is, dan ga ik gewoon alleen. Voor mij geen probleem. Maar ik wil niet dat er halverwege de rit wordt besloten om een stuk te draven of zelfs galopperen met een groepje ruiters.. want dan ga ik Des écht niet kunnen houden. Die wilt mee dan
Dus overdenk waar je aan begint..
Er is mij vandaag toegezegd dat een strandrit absoluut geen probleem is voor het beruchte been . Maar zitten wel wat voorwaarden aan, zei ie... Overal waar "te" voor staat is nog slecht, behalve "te veel stappen". Dat kan ik niet te veel doen
Nicole, bedoel je dat je puur en alleen stapritten wilt, of 'met veel stap'. Ik kan niet de volledige rit in stap doen. Ik kan wel veel stap, maar een hele rit stap rijdt niet fijn.
Overdenk het nog even allemaal en we beslissen tegen die tijd. Neem niemand wat kwalijk. Maar wil heel graag Des mee terugnemen, hoe ik hem afleverde. Het gedoe rondom dat kl*te been heeft nu lang genoeg geduurd