Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leentje_ schreef:haha geweldig is dat
denk dat iedereen dat wel zou willen op zo'n meeting
Ilegra schreef:Ik zal hem eens inscannen.
Ik heb een scanner thuis, opzich is de foto mooi maar het geeft geen fijn beeld wat rijden betreft.
Het paard van Tinie heeft de mond open en het lijkt als of ze enorm zaagt. (foto is op het verkeerde moment genomen).
Verder vind ik het jammer dat wij niet eens genoemd worden terwijl we ook mee waren maar ik ben ook wel weer blij dat we niet op de foto staan.
Ik houd niet zo van publisiteit als we eigenlijk iets doen wat niet mag![]()
Voorlopig maar even een andere plek gaan zoeken w.b.t waterfestijn met paarden.
Officieel mag je namelijk niet bij de ijsbaan komen en aangezien dat nu uitgebreid in de woudklank staat zal meneer de boswachter wel wat vaker gaan controleren.
Ik ben nu niet thuis dus zodra ik vanavond thuis ben ga ik de foto wel even inscannen.
SecretLIN schreef:wie geeft er hier negatief commentaar dan Tinie2? ik snap je reactie niet zo of heb ik ergens overheen gelezen haha
Citaat:Ik heb een scanner thuis, opzich is de foto mooi maar het geeft geen fijn beeld wat rijden betreft.
Het paard van Tinie heeft de mond open en het lijkt als of ze enorm zaagt. (foto is op het verkeerde moment genomen).
tinie2 schreef:Leentje_ schreef:haha geweldig is dat
denk dat iedereen dat wel zou willen op zo'n meeting
Ja leuk toch dat we er in staan (zijn mensen bij die denken er anders over)
het was trouwens ook al afgesproken dat er mischien een fotograaf zou komen
shetlandlove schreef:haahah Tinie2 doe je best, dam wil ik zeker volgende keer met jou in de krant, dan staat er in ieder geval 1 iemand lachend op